תרבות ופנאי

שבוע האופנה הישראלי: אלו המעצבים שישתתפו השנה באירוע

מבין האירועים, במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 פרס מפעל חיים יוענק השנה למעצבת הגר אלמביק "לאלמביקה" על פועלה לאורך 35 שנות אופנה והיותה מעצבת האופנה הישראלית המצליחה ביותר בעולם, ויצואנית האופנה המובילה והגדולה ביותר מישראל
מערכת ice | 
המעצב אלון לבנה (צילום נוי ערקובי)
שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 יוצא לדרך וייערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. שבוע האופנה ישודר במלואו בערוץ האופנה הישראלי, ערוץ 69 ב-HOT וב-yes. השנה, לצד 28 תצוגות אופנה של מעצבות ומעצבים ישראלים, וכהמשך לתפיסה הערכית של יזם השבוע, מוטי רייפ, שהובילה עד עכשיו אג'נדות של גיוון ושבירת מוסכמות של אידאל היופי, יושק לראשונה FAC (Fashion-Agenda-community), מיזם חדש וייחודי, המשלב תכנים חברתיים מגוונים מכל תחומי החיים, יחד עם חגיגה של נשיות ויופי. אירועי התוכן השונים יונגשו לקהל באופן ויזואלי ופרונטלי, במטרה ליצור חיבור חווייתי ותודעתי, לייצר שיח ולקדם מודעות סביב נושאים של שוויון חברתי ומגדרי, בריאות נשים, קיימות, חדשנות ועוד. לטובת המטרה החשובה הזו, כל אירועי התוכן יתקיימו בהשתתפותן של סלבריטאיות ונשים משפיעות מכל התחומים, שישתפו את הקהל בחוויות האישיות שלהן ויספרו את סיפורן האישי.
מעצבות ומעצבי האופנה המשתתפים בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023: הגר אלמביק ל-"אלמביקה", אלון לבנה, דוד וקסלר, MOTHER OF ALL, E-fashionista, רועי דרהי ל- Placebo, אריאל טולדנו, שחר אבנט, טובה'לה ונעמה חסין, fix , חנה מרילוס, Dare, משכית, אהרון גניש בשיתוף רונית רפאל, בית הספר לעיצוב אופנה "שנקר", רותם שאול, ינקי ונטף, התכשיטנית יפעת עובד ועמותת "רוח נשית" עם תצוגה ראשונה של VULEVU לאופנה וינטג' ויד שניה, אליזבת בראון ל- Mona Lizabeth, Galaxy for the planet by Samsung , הילי ארי, עידן לרוס, House of Jaffa, ותצוגת Up Coming Designers בהשתתפותם של: גלעד קרשין, סתיו אופמן, ירדן חנוכה JOR-D, סהר כהן TIKI BRANDS, נאור אהרון אהורניאן MIRZA.
במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 פרס מפעל חיים יוענק השנה למעצבת הגר אלמביק "לאלמביקה" על פועלה לאורך 35 שנות אופנה והיותה מעצבת האופנה הישראלית המצליחה ביותר בעולם, ויצואנית האופנה המובילה והגדולה ביותר מישראל.
מוטי רייפ יזם שבוע האופנה קורנית FAC תל-אביב 2023: "אני גאה ונרגש להכריז על שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023, שייפתח ב-19.3 ויתקיים בפעם ה-12. בימים היסטוריים אלה, שבהם המציאות הישראלית מאתגרת אותנו מתמיד, חשוב שנמחיש את הביחד שלנו, את התרבות המודרנית שלנו, את גאוות היצירה המקומית שלנו, את האופטימיות שמלכדת אותנו ואת החברות שבינינו. שבוע האופנה ממשיך השנה לחגוג את מעצבי האופנה הוותיקים לצד מעצבים צעירים וחדשים, בדגש על ערכים של קיימות, גיוון וקבלת השונה, הפעם במסגרת FAC, מיזם חדש וייחודי, שמטרתו לייצר שיח ולקדם מודעות בנושאים חברתיים חשובים, שיכולים להשפיע על החיים של כל אחד מאיתנו לחוד, ושל כולנו יחד כחברה. אני מודה מקרב לב לכל השותפים לעשייה, ליצירה ולחגיגה הזו ובמיוחד לכל הנשים המשפיעות שנרתמו לחלוק, לשתף ולספר - בזכותן המיזם החשוב הזה יוצא לדרך".
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל אמר לרגל פתיחת שבוע האופנה: "כחברה ישראלית גלובלית המובילה את המהפכה הדיגיטלית בעולם האופנה והטקסטיל, תוך שמירה על ערכי הקיימות, קורנית גאה להוביל את שבוע האופנה בתל אביב בשיתוף עם מוטי רייף. קורנית מאפשרת יצירתיות ועיצוב ללא גבולות, מענה לטרנדים וייצור קולקציות בזמן אמת, על-פי דרישה ובאופן בר קיימא, תוך שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ייחודית. שבוע האופנה הינו חלק אינטגרלי בקידום ערכים של חופש ביטוי, הכלה ורב גוניות, תוך שיתוף פעולה עם מעצבים פורצי דרך ביצירת קולקציות מרגשות ומעוררות השראה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה