תרבות ופנאי

נועה קירל או בקסטריט בויז: זה התאריך שיגרום לבלגן

בקסטריט בויז שוב בישראל לראשונה מאז 2018: ההכרזה הרשמית על קיום המופע הודיעה כי הלהקה תגיע ב-13 במאי להופעה בלייב פארק בראשון לציון, אבל המעריצים יצטרכו לוותר על הופעה אחרת, של נועה קירל באירוויזיון 2023. מה תעדיפו - להיות בפארק או מול הטלוויזיה?
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אור גפן, יח"צ)
תתכוננו לדילמה הגדולה של הקיץ. הבקסטריט בויז חוזרים פעם נוספת לישראל אחרי חמש שנים בהן לא ביקרו והם יופיעו בלייב פארק בראשון לציון ב-13 במאי 2023. אבל אם התאריך הזה מוכר לכם, זה בגלל שהוא מתנגש עם הופעת ענק אחרת, שבכלל תקרה אי שם בליברפול אנגליה.
נועה קירל אמורה לעלות באותו הערב על במת אירוויזיון 2023 ולנסות לזכות בתחרות הכי יוקרתית של המוזיקה באירופה. הדילמה תהיה עבור המעריצים וחובבי המוזיקה, האם להשאר בבית ולצפות בזמרת מנסה להביא את הגביע לישראל או לבלות עם בקסרטיט בויז בפארק.
 
הלהקה מגיעה אחרי הרבה זמן ארצה, אבל לקירל כך נראה יש סיכוי אמיתי לאיים על הכתר שכרגע נמצא בידיה של אוקראינה ובדירוגים האחרונים של התחזיות היא בדרך קבע בטופ 10 ואף הגיעו למקום החמישי בתחזיות טרם חשיפה השיר שלה ב-8.3.

יחד עם זאת, לא הכל נוצץ בלהקה, כאשר בחודש דצמבר האחרון חבר ההרכב, ניק קרטר, הסתבך באשמת אונס חמורה, זאת לאחר ששאנון שיי רות, אם חד הורית, הגישה נגדו תביעה בטענה שאנס אותה כשהייתה בת 17. הפרשה השפיעה מאוד על הלהקה האהובה מבחינת התדמית
במסיבת עיתונאים שכינסה מסרה: "21 השנים האחרונות היו מלאות בכאב, בלבול, תסכול, בושה ושנאה עצמית, כולם תוצאה ישירה לכך שניק קרטר אנס אותי", טענה שיי, היום בת 39. "למרות שאני אוטיסטית ואני חיה עם שיתוק מוחי, אני מאמינה ששום דבר לא השפיע עליי יותר או גרם להשלכות ארוכות טווח קשות יותר ממה שניק קרטר עשה ואמר לי".
למי ששכח, ב-2018 הלהקה הופיעה בישראל בלייב פארק ראשון לציון. לפני כן הלהקה הופיעה ב-2015 באמפי פארק ברעננה. האם ייתכן שכמו טראוויס סקוט ביקוש גדול יביא להעברת המופע לפארק הירקון?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה