תרבות ופנאי

כוכבי הארי פוטר חוזרים לסדרת הסרטים האהובה? התשובה בפנים

באחים וורנר חולמים. באולפן הסרטים שואפים להפיק סרט המבוסס על המחזה "הארי פוטר והילד המקולל" ומי שצפויים לקחת חלק בפרויקט הם לא אחר מדניאל רדקליף ואמה ווטסון
מערכת ice | 
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
עברו 12 שנה מאז שהסתיימו סדרת סרטי הארי פוטר עם היציאה של הסרט השמיני "הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2". מאז הפיקו האחים וורנר שלושה פריקוולים פרי יצירתה של ג'יי קיי רולינג, במה שהיה אמור להיות זיכיון ספין אוף בן חמישה חלקים. עם זאת, בעקבות אי הצלחה של הסרט השלישי במספר שיצא בשנה שעברה, עתידה של הסדרה הזו נראה לא ברור.
עם זאת, רק בנובמבר האחרון, מנכ"ל Warner Bros Discovery, דיוויד, זסלב, הצביע כל כמה רווחיים היו סרטי הארי פוטר המקוריים עבור האולפן וכיצד הוא מתכנן להתמקד בסדרה המקורית בעתיד. חודש לאחר מכן, הודלף כי האולפן אכן מתכנן להקים לתחייה את הסדרה המקורית עם צוות שחקנים חדש בשנים הקרובות.

בנוסף, על פי הדיווחים, יש תכניות לעבד את המחזה הבימתי הארי פוטר והילד המקולל, שהוצג ב-2016. הסיפור מתחיל עם האפילוג 19 שנה מאוחר יותר מהסרט האחרון בסדרה ועוקב אחר הרפתקאותיהם של הבנים של הארי ודראקו מאלפוי, אלבוס וסקורפיוס, שהופכים להיות חברים.
על פי דיווח חדש של הסאן: "האחים וורנר בוחנים כעת כיצד להביא את העיבוד למסך הגדול. זה היה על הכוונה שלהם מאז שהמחזה התגלה כפופולרי כל כך בווסט אנד. זה היה על אש קטנה מכיוון שיש הרבה עבודה".
ועכשיו נגיע למפץ הגדול – "החלום יהיה שכוכבים גדולים יחזרו, כולל דניאל רדקליף", ככה באולפני האחים וורנר מקווים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה