תרבות ופנאי

הכוכב שמואשם בהתעללות מינית: "הייתי חתיכת ח**"

כבר שנתיים מתמודד השחקן ארמי האמר עם האשמות על התעללות מינית הכוללות קניבליזם ופנטזיות BDSM וכעת הוא מתראיין ומכחיש את טענות המתלוננת
מערכת ice | 
צילום Getty Images
ארמי האמר טוען שלמרות שהתנהג כמו "חתיכת חרא" כלפי הנשים שאיתן יצא, הוא לא אנס.
בראיון/health/news/article/925413 הראשון שלו מאז שהקריירה שלו נעצרה בעקבות הטענות על התנהגות מינית בלתי הולמת – כולל פטישיזם קניבלי ופנטזיות BDSM – השחקן הנבוך מכחיש בתוקף את ההאשמה החמורה שהועלתה נגדו: אונס.
האמר בן ה-36 טען בראיון ל-Air Mail כי לא הייתה עבירה פלילית במערכת היחסים שלו בת ארבע השנים עם "אפי", האישה שהאשימה אותו שאנס אותה באלימות והתעללה בה "נפשית, רגשית ומינית" ב-2017, כשהייתה בת 20.

"האונס לכאורה היה אירוע שהיה הרעיון שלה", טען האמר בראיון, וטען כי מערכת היחסים ביניהם החלה לאחר שאפי שלחה לו הודעה בפייסבוק באוקטובר 2016. "היא תכננה את כל הפרטים, כל הדרך עד באיזה סטארבקס אראה אותה, איך אלך אחריה הביתה, איך דלת הכניסה שלה תהיה פתוחה ולא נעולה, ואני אכנס, ואנחנו נעסוק במה שנקרא 'סצנה ללא הסכמה – בהסכמה'".
לטענתו, מדובר במקרה יחיד ואפי איימה כי תספר על המקרה לאשתו. האמר נזכר שאמר לאשתו – "אני לא אוהב את מי שאני הופך להיות. אני מיואש כל יום, כל היום. אני אומלל, אני לא מרוצה, ואני מנהל רומן. ואני לא יודע איך לעצור אף אחד מהדברים האלה, ואני לא יכול לעשות את זה לבד. אני צריך את עזרתך".
האשמות של אפי התגלו לראשונה במרץ 2022, כאשר היא הצהירה בפומבי כי האמר הפך להיות "אלים יותר ויותר" איתה וחששה שהוא "הולך להרוג" אותה.
"אני לוקח אחריות על העובדה שהייתי חתיכת חרא, שהייתי אנוכי, שהשתמשתי באנשים כדי לגרום לי להרגיש טוב יותר, וכשסיימתי, המשכתי הלאה", התוודה האמר. "עכשיו אני אדם בריא יותר, שמח יותר, מאוזן יותר. אני מסוגל להיות שם בשביל הילדים שלי בצורה שמעולם לא הייתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה