תרבות ופנאי

נותן את הלב: ליאור נרקיס יופיע באירוע התרמה למטרה חשובה

עמותת ל"ב המעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם עורכת את אירוע ההתרמה השנתי שלה ב-15 בפברואר במרכז הקונגרסים בחיפה, ובמרכז הערב הופעה של ליאור נרקיס
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום סם צור)
הזמר ליאור נרקיס יופיע בחיפה במופע הגאלה של עמותת ל"ב- להילחם ביחד, המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם.
אירוע ההתרמה השנתי של עמותת ל"ב יחול ב-15 בפברואר במרכז הקונגרסים חיפה במעמד ראשת העיר עינת קאליש ועם הופעתו של הזמר ליאור נרקיס, המסייע לעמותה.
עמותת ל"ב עוזרת, מלווה ומעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. העמותה הוקמה בשנת 1991 ומנוהלת בהתנדבות מלאה על ידי קבוצת הורים, בראשם ברנרד זיטוק, אשר ילדיהם חלו בסרטן ואשר טופלו ביחידה ההמטו-אונקולוגית לילדים במרכז הרפואי רמב''ם חיפה.

לדברי מוטי וגנר, מנהל הפרויקטים של העמותה, "אירוע ההתרמה השנתי הינו אירוע רב משמעות שאין כמותו והוא בעצם מאפשר לנו לפעול כל העת וללא תמורה, כל ההכנסות מערב זה נועדו לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם.
"באמצעות ובזכות האמנים אנו מצליחים לקיים פעילויות שונות ומגוונות לאורך השנה", המשיך וגנר, "ואף טיולים בארץ ובחו"ל אשר מסייעים להטעין מצברים באנרגיות חדשות, לעזוב את אווירת הנכאים בבית החולים, את הדאגות בבית, את הפחדים והחששות - ולשכוח מעט מהכל.
"הריגוש שהם חווים בטיולים ובפעילויות ההעשרה והבילוי, מהווה בסיס למשהו אמיתי ועמוק יותר שקושר משלחת ענקית ומיוחדת. במהלכם באמצעים בלתי פורמליים תומכים הילדים החולים אחד בשני, כמו גם הוריהם זה בזה. מטרתנו היא להעלות חיוך על פניהם, לגרום להם ולו לרגע אחד לשכוח מהשגרה הקשה בה הם חיים ולהפיח בהם כוחות מחודשים, בחזרה למאבק היומיומי עד לניצחון המיוחל על הסרטן".
לרכישת כרטיסים למופע יש להתקשר לקופת ברק 04-8377777. לתרומה כללית: עמותת ל"ב- להילחם ביחד. בנק הפועלים סניף 716 שד' הגעתון 37, נהריה, מס' חשבון 222225.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה