תרבות ופנאי

שעה עבודה, 24 מיליון דולר: על חשבון מי חגגה ביונסה?

ביונסה שבה להופיע על במה לראשונה מאז 2018, כאשר השיקה את האלבום החדש שלה RENAISSANCE במלון אטלנטיס שבדובאי, והיא קיבלה סכום עתק עבור ההופעה - וגם שורה של פינוקים
מערכת ice |  2
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
ביונסה, אחת הזמרות הגדולות בעולם, חזרה לבמה להופעה חיה לאחר ארבעה שנים, לראשונה מאז שהופיעה בפסטיבל "גלובל סיטיזן" ביוהנסבורג בדצמבר 2018, כאשר השיקה את האלבום החדש שלה RENAISSANCE במלון אטלנטיס שבדובאי לעיני מאות סלבס מרחבי העולם שהגיעו.
ביונסה עלתה להופעה של שעה אחת בלבד, וקיבלה עבור ההופעה הזאת סכום דמיוני של לא פחות מ-24 מיליון דולר. ההופעה של ביונסה הייתה חלק מחגיגות הפתיחה של המלון בדובאי שנחשב לאחד המפוארים בעולם.
אגב, מארגני המופע לא הוציאו את כל התקציב שלהם על הבטחת הופעתה של ביונסה. הקונצרט כלל גם תזמורת בת 48 נשים, להקת המחול הלבנונית ה- Mayyas, הופעה מפתיעה של בתה של ביי בלו אייבי ומפגן זיקוקים מרהיב.
לצד משכורתה הענקית של 24 מיליון דולר, באופן טבעי, היא זכתה להתארח במלון אטלנטיס דה רויאל במהלך סוף השבוע, ולא סתם חדר באתר שימש לה כבית הרחק מהבית. זו הייתה "האחוזה המלכותית", שתוארה על ידי מנכ"ל וסגן הנשיא של אטלנטיס ריזורטס טימותי קלי כ"האחוזה היקרה ביותר, ולדעתנו, גם הגדולה בעולם". בסך הכל יש במלון 795 חדרי אירוח ומתקנים כגון בריכות אינסוף פרטיות בחלק מהסוויטות ואקווריום המדוזות הגדול בעולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את אקווריום המדוזות דווקא הייתי רוצה לראות (ל"ת)
    :) 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כסף קונה גם את
    רונאל 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוואג'ינה היקרה ביותר
    סגור