תרבות ופנאי

האקס של נועה קירל מושפל: "סליחה, אתה נראה גיי"

יהונתן מרגי נאלץ להתמודד עם תגובה גועלית לסרטון שהעלה והוא הגיב בצורה פייסנית למדי: "תארו לעצמכם איך העולם היה נראה אם היינו מפיצים אהבה במקום, כולנו בני אדם, בואו נבנה גשרים, לא חומות"
מערכת ice | 
יהונתן מרגי (צילום מתוך האינסטגרם)
יהונתן מרגי ממשיך לכבוש את ארצות הברית ולקדם את הקריירה שלו. רק לאחרונה בעקבות הצלחת אלבומו הבינלאומי של כוכב הפופ הישראלי, הוזמן מרגי להתארח באחת מתוכנית הטלוויזיה הנצפות ביותר בארה״ב בהנחיית קלי קלארקסון - The kelly clarckson show, אבל עדיין יש לו דברים טפשיים שהוא צריך להתעסק בהם.
הזמר המוכר קיבל היום(שבת) תגובה יוצאת דופן על סרטון טיקטוק שהעלה ובו הוא רוקד לצליל שיר של להקת "דפש מוד", ונכתב לו: "סליחה, אתה נראה גיי", התגובה ההומופובית והגועלית לא עברה בשקט.
מרגי הגיב וענה ואותו עוקב: "צריך שלשנאה הזו לא יהיה מקום בלב שלנו או בפלטפורמה הזו, תארו לעצמכם איך העולם היה נראה אם היינו מפיצים אהבה במקום, כולנו בני אדם, בואו נבנה גשרים, לא חומות".
קלי קלארקסון, המוכרת כזוכה הראשונה של "אמריקן איידול", הפכה להצלחה מסחררת בעולם וכיום היא מנחה את התוכנית "The Kelly Clarckson Show " שהפכה להיות אחת מתוכניות הטוקשואו הנצפות בעולם אשר החליפה את תכנית האירוח האגדתית של אלן דג'נרס.
מרגי מצטרף לרשימה מכובדת של אורחים בתוכנית של קלי בניהם : ג'סיקה אלבה, דואה ליפה, אריאנה גרנדה, וין דיזל, קוין הארט, דה רוק, קלואי קרדשיאן ועוד המון כוכבים בינלאומיים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה