תרבות ופנאי

הנסיך הארי חושף: "אבא לא חיבק אותי כשאמא מתה"

חשיפה חדשה בסאגת משפחת המלוכה מגיעה היום מדפי הספר החדש של הנסיך הארי והפעם נחשף שהמלך, נסיך דאז, לא חיבק את בנו הצעיר ברגע שבישר לו על מותה של אמו הנסיכה דיאנה
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
נדמה כי רצף ההדלפות מהספר החדש של הנסיך הארי, Spare, לא מפסיקות וייתכן כי הספר במלואו כבר נחשף לתקשורת, ימים ספורים לפני שהוא עתיד להיות מושק באופן רשמי. ההדלפות החדשות מספקות לתקשורת נושאים חמים לדבר עליהם מדיי יום. זה החל במריבה פיזית בין האחים לבית המלוכה ועד להאשמות ביחס לתחפושת הנאצי של הנסיך.
כעת, פרטים חדשים מפורסמים על הרגע שבו הנסיך הארי גילה על מות אמו, הנסיכה דיאנה, בגיל 13 ועל הדרך שבה אביו בישר לו את החדשות הרעות. על פי הכתוב בספר צ'ארלס סיפר להארי שאמו הייתה בתאונת דרכים אך לא שרדה ושהכול יהיה בסדר.
כמו כן, הוא לא חיבק אותו אלא רק הניח יד על ברכו: "הוא לא היה מיומן בהפגנת הרגשות שלו במקרים הרגלים, איך היה ניתן לצפות ממנו להראות אותם במקרה של משבר כזה?". על המחווה הצנועה של היד המנחמת הוא כתב: "זה היה דיי משמעותי מצדו. אבהי, מלא תקווה, אדיב. ומאד לא אמיתי". 
לצד זאת, הארי חושף כיצד בשלב כלשהו הוא האמין שהמוות של דיאנה בכלל בוים על ידה והיא בעצם חיה. לא ידוע כיצד הוא הגיע להבנה שהנסיכה הפופולרית והאהובה אכן הלכה לעולמה.
כידוע הנסיך התראיין במספר מקומות לקראת צאת הספר אך כאשר נשאל על טקס ההכתרה של אביו בחודש מאי הקרוב הוא סירב להגיב ורק אמר: "הכדור במגרש שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באותם זמנים לא נהגו לחבק
    רננה שגב 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שנות ה80 היה נהוג לומר ברגעי משבר כמה שפחות לחבק ילדים זה יחשל אותם. ארי חייב טיפול נפשי דחוף. הוא מחורפן בעבור כסף כסף ועוד כסף ומחפש מהגורן והיקב סיבות לחשבון עם בני משפחתו. לו 70% מאזרחי העולם היו עושים זאת באים בחשבון עם בני משפחתם על נושאים כואבים ומחרידים יותר לא היה נשאר נייר בעולם.
    סגור