תרבות ופנאי

אלמנו של אמיר פיי גוטמן בדרך לחופה: מי יהיה השושבין?

ינאי פרישר גוטמן, אלמנו של אמיר פיי גוטמן, בדרך להתחתן בפעם השנייה בחייו אחרי מותו הטרגי של בעלו לשעבר. גוטמן יינשא לפלג לוי, בחתונה שתתקיים בתחילת פברואר באולם בתל אביב. מי שישמש כנשא הטבעות של הזוג הוא רוי פרישר גוטמן, בנם המשותף של ינאי ואמיר פיי גוטמן ז"ל. 
מערכת ice | 
ינאי פרישר גוטמן (צילום ליאור בן שבת)
ינאי פרישר גוטמן, אלמנו של אמיר פיי גוטמן, בדרך להתחתן בפעם השנייה בחייו אחרי מותו הטרגי של בעלו לשעבר. גוטמן יינשא לפלג לוי, זאת לאחר שהשניים יוצאים כבר 4 שנים וחצי וחמש שנים וחצי אחרי שאיבד את אמיר. כך פורסם היום (חמישי) ב-TMI.
פרישר ולוי כבר קבעו תאריך לחתונה שתערך בתחילת פברואר באולם אירועים בתל אביב. קוד הלבוש בחתונה יהיה לבן, מי שישמש כנשא הטבעות של הזוג הוא רוי פרישר גוטמן, בנם המשותף של ינאי ואמיר פיי גוטמן ז"ל. 
בנוסף לכך, תפקידו של רוי בחתונה לא נגמר כך, כאשר הוא  יככב בסרטון ההזמנה לחתונה של אביו, שצפוי להישלח ממש בימים הקרובים לאורחים, לחברים ולבני המשפחה של הזוג שיוזמנו לחתונה. 
בתוך כך, רוי התייצב אתמול על סט הצילומים לקולקציית החורף למותג הילדים NOIZZ לבנים ובנות, שם הוא מככב לצידה של הדוגמנית אנסטסיה אברבוך. מי שהגיעו לסט הצילומים היו ההורים ינאי ונטליה שגם תפקדו על תקן סטייליסטים לאורך יום הצילום וליוו את ילדיהם במהלך היום המרגש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה