תרבות ופנאי

סערה במארוול: שחקנית 'הפנתר השחור' בהלם - בנה הרג את הכוכב

טרנד חדש בטיקטוק עבר השבוע את גבול הסביר, לאחר שבנה הצעיר של השחקנית אנג'לה באסט, מסרטי "הפנתר השחור", סיפר לה שחבר קאסט נוסף שלה והשחקן המוכר מייקל בי ג'ורדן מת - בתור מתיחה
מערכת ice | 
הפנתר השחור (צילום הפנתר השחור וואקדנה לנצח)
רצף הטרנדים בטיקטוק ממשיך לשבור שיאים והמגמה ממש לא חיובית. טרנד חדש שרץ ברשת בימים האחרונים מציג צעירים מבשרים להורים שלהם שהסלב האהוב עליהם מת, על מנת לקבל תגובה מצולמת ולכאורה מצחיקה. עד כה אלו שנפלו קורבן לכך הם הזמרת שר, אדל, בון ג'ובי ונוספים.
בנה בן ה-16 של השחקנית הוותיקה אנג'לה באסט הביא את הטרנד הזה לשיא חדש השבוע לאחר שהעלה סרטון בו הוא מספר לאמו שחבר הקאסט שלה והשחקן מייקל בי ג'ורדן הלך לעולמו. נציין כי השניים שיחקו יחד בשני סרטי "הפנתר השחור" מבית מארוול ורק לפני שנתיים השחקן הראשי, וחברה של באסט, צ'דוויק בוזמן מת לאחר מאבק במחלת הסרטן.
בסרטון ניתן לראות את באסט חוזרת מספר פעמים על המילה "לא" אך תגובתה לכך שמדובר במתיחה לא צולמה.
בהתאם לנושא הרגיש הסרטון תפס תאוצה במהרה וגרר עמו אין ספור תגובות שליליות שהבהירו לנער שהוא חצה את הגבול. זמן קצר לאחר מכן הוא מחק את הסרטון ופרסם התנצלות במסגרתה הוא פנה למשפחתו של בי ג'ורדן והתנצל. יתרה מכך הוא לקח אחריות על המעשה וביקש שמשפחתו לא תישפט על מעשיו והחלטותיו השגויות.
שחקן אחר מהעולם הקולנועי של מארוול, ג'רמי רנר, נמצא במצב קריטי היום לאחר שנפצע אנושות בעת פינוי שלג בביתו. על פי הדיווחים האחרונים הוא נמצא במצב יציב אך קריטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה