תרבות ופנאי

קנה כרטיסים מזויפים לפסטיגל: "הבנות עמדו בחוץ עם דמעות"

אב לבנות רכש כרטיסים ממקור מפוקפק וגילה שנעקץ. לאחר ששילם פעם נוספת, גילה כי הוא לא היחיד שנפל בפח הזה
מערכת ice | 
פסטיגל על פסטיגל (צילום יוטיוב)

שמואל חשב שהוא מצא כרטיסים לפסטיגל במחיר זול יחסית, שמכרה אישה בקבוצת פייסבוק. כשראה שהם בשורה הראשונה שמח במיוחד, וכבר הודיע לבנות שלו שהם הולכים. לאחר מכן התברר לצערו, שהכרטיסים מזויפים.

"הגעתי לפסטיגל, השומר מעביר את הברקוד, ואז הוא אומר לי שהכרטיס לא תקין. ניגשתי לקופה הראשית ושם שאלו אותי איפה קניתי אותם. אמרתי להם שמהפייסבוק, ובמקום אמרו לי - פשוט נעקצת." ככה סיפר היום בתכנית "הכל כלול" ברשת 13.
"קניתי ארבעה כרטיסים, כל אחד ב-70 שקל, סה"כ 280 שקל." המשיך, "היא שלחה לי אותם בווצאפ, ואמרה שהיא לא יכולה לשלוח כקובץ. מרוב התלהבות שמצאתי כרטיסים, אמרתי לה 'אין בעיה, תשלחי לי אותם ואני אעביר אותם למייל'. ואז הדפסתי אותם, ואכלתי אותה, ככה."
 



עוד סיפר על הסיטואציה הלא נעימה שחווה, "זה היה עוגמת נפש, עמדתי שם בצד והבנות היו עם דמעות בעיניים. לא ידעתי מה לעשות, התקשרתי אליה במקום וכמובן שלא היה מענה. וי אחד בווצאפ ומענה קולי. אין קול ואין עונה."

בסוף אחרי שכולם נכנסו לאולם, שילם שמואל פעם נוספת על כרטיסים בקופות ונכנס. לאחר מכן גילה שהוא לא היחיד שנעקץ: "בזמן שעמדתי שם ראיתי אב נוסף שסיפר שהוא נעקץ בפייסבוק. הוא הראה לי את הכרטיסים שמכרו לו, והיו כתובים לו את אותם המקומות שהיו כתובים לי בכרטיסים שקניתי..."
על פי בדיקה של BDI לקראת חנוכה, על רקע התאוששות המשק ממשבר הקורונה, מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מופעי חנוכה יסתכמו בכ- 115 מיליוני שקלים, גידול של כ-60% ביחס ל-2021. כמו כן, מוערך כי הכנסות השוק יהיו נמוכות בכ-4% מההכנסות ב- 2019 (טרום קורונה), אשר עמדו על 120 מיליון שקלים.
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע התאוששות המשק ממשבר הקורונה, הביקוש למופעי חנוכה גדול וכמעט ומגיע לסדרי הגודל של 2019 שהייתה שנת שיא בתחום. בהתאם לגל ההתייקרויות במשק, ישנה עלייה של כ-5% במחיר הממוצע לכרטיס, אשר עומד על כ- 85-90 שקלים. נציין כי טווח המחירים למופעי חנוכה רחב מאוד, בין היתר בשל ההנחות המוצעות דרך ועדי עובדים, רשתות שיווק, חברות אשראי ועוד, ונעים בין כ- 30-180 שקלים לכרטיס".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה