תרבות ופנאי

מנפלאות המונדיאל: דני קושמרו נפגש עם אוהד בוזגלו לצפייה משותפת בגמר

זה קרה באירוע הקרנה של גולדסטאר ותפוצ'יפס באצטדיון בלומפילד. באירוע נכחו כ-1,000 זוכים כחלק מפעילות של גולדסטאר ותפוצ'יפס, במסגרתה קיבלו כרטיס גירוד בברים ברחבי הארץ בקניית בירה גולדסטאר וזכו בכניסה לאירוע
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו באירוע הגמר (צילום רפי דלויה)
בירה גולדסטאר ותפוצ'יפס ערכו אמש (ראשון) הקרנה מיוחדת של משחק הגמר באצטדיון בלומפילד. אירוע הקרנת הגמר החגיגי כלל די ג'יי, עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל ועוד. באירוע נכחו כ-1,000 זוכים כחלק מפעילות של גולדסטאר ותפוצ'יפס, במסגרתה קיבלו כרטיס גירוד בברים ברחבי הארץ בקניית בירה גולדסטאר וזכו בכניסה לאירוע.
לאירוע הוזמנו כאורחות כבוד, 20 ספורטאיות של ספיישל אולימפיקס ארגון בינלאומי שמקדם את העיסוק בספורט של אוכלוסיית האנשים עם לקויות. הגיעו למתחם ה-VIP להתפנק עם בירה גולדסטאר ותפוצ'יפס: תום חיימוב, זיו שילון, אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה, נתנאל רודניצקי, גור ארד,  דני קושמרו ועוד.
בגמר המיוחל, נבחרת ארגנטינה זכתה בתואר אלופת העולם בכדורגל לנבחרות לשנת 2022, אחרי שניצחה את נבחרת צרפת בדו קרב פנדלים דרמטי.  הזכייה מאוד שמחה אוהדים בים ברחבי הארץ, שידועה בחיבה שלה לנבחרת הלבן-תכלת ובמיוחד לקפיטן שלה, ליונל מסי. בכאן 11 חשפו, כי נרשמו 1,604,859 צפיות במשחק הגמר, כאשר שיא הצופים בו זמנית עמד על 347,500. נתראה במונדיאל הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה