תרבות ופנאי

טיטי איינאו נחשפת: מה היא עושה במיטה בשעות הקטנות של הלילה?

טיטי איינאו המשיכה לשתף את העוקבים באינסטגרם הודות איך זה להיות אמא בפעם הראשונה בחייה, אחרי שילדה לפני כחודשיים בלבד, ושיתפה תיעוד מחדר השינה שלה, אחרי שהתעוררה במהלך הלילה להניק את בנה: "נראה שהגור חיפש אוכל"
מערכת ice |  2
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
טיטי איינאו, כוכבת הרשת ומלכת היופי לשעבר, הפכה לפני כחודשיים לאמא בפעם הראשונה בחייה, אחרי שילדה בגיל 31 את בנה הראשון, יחד עם  ארוסה צחי פרנקל. מאז, טיטי חווה קשיים רבים אותם היא חושפת לא פעם ולא פעמיים ברשתות החברתיות.
היום (ראשון) טיטי המשיכה במעלליה כאמא כאשר העלתה סדרת סטורים מחדר המיטות שלה, בא היא חשפה את הקשיים שהיא חווה בשעות הלילה הקטנות. איינאו שיתפה תיעוד ממצלמת חדר השינה שלהם, בה כולם נראים ישנים בשקט ובשלווה בשעות הלילה וכתבה: "הכל היה רגוע ושקט וכולם ישנים".
בסטורי השני שהעלתה, שיתפה טיטי תמונה נוספת ומתחתיה כתבה: "ולפתע אני שומעת בכי ומזנקת למקור הרעש, בערנות רבה כמו שרואים פה בתמונה", והוסיפה תמונה שלה חולצת שד ומניקה את דוריאן יאיר רפאל על המיטה לצד הכיתוב: "נראה שהגור חיפש אוכל".
בתיעוד נוסף שהעלתה סיפרה טיטי: "החלפנו שד ושתינו מים, וגללנו באינטרנט לקרוא עוד כתבה על תינוקות והורות. את השתלשלות האירועים סיימה הדוגמנית ב"ויאללה ביי חזרנו לישון. נתראה עוד שעתיים או שלוש אולי הרבה לפני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיטי
    עודי ריקי 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים אני שואלת את עצמי ??עד כמה אנשים יכולים להיות חסרי ידע בכל הקשור לתינוקות??ילד זו אחריות לכל החיים תרתי משמע??במיוחד בשנים הראשונות.האם להכנס להריון זה לפרסום של 15 דקות? לא ברור הצורך בפרסום....תחשבו פעמיים לפני שאתן הנשים המפורסמות עושות צעד כזה גורלי??ילד עושים כי האשה כבר מוכנה לכל התהליך...ליבי ליבי עליכם על כל הבכיניות
    סגור
  • 1.
    ממש תודה, לא יודע איך חייתי בלי הידיעה הזו -) (ל"ת)
    רוני 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור