תרבות ופנאי

שחקן הקולנוע המוערך מת, בנו ספד: "הרגע העמוק בחיי"

השחקן שזכה בפרס אמי ב-1979 וב-1980 על עבודתו בתוכנית NBC הפופולרית הותיר אחריו אח, ושלושה ילדים חורגים שספדו לו עם מותו
מערכת ice | 
סטיוארט מרגולין (צילום מתוך פייסבוק)
סטיוארט מרגולין, הידוע בעיקר בזכות תפקידו זוכה האמי בסרט "The Rockford Files", מת אמש (שני) בגיל 82 מסיבות טבעיות, לפי ה-Hollywood Reporter.
מרגולין, אחד משחקני האופי העסוקים ביותר בתקופתו, הופיע בפרקים של "אהבה, סגנון אמריקאי", "משפחת פרטרידג'" ו"המופע של מרי טיילר מור".
אחד מתפקידיו הבלתי נשכחים בסרט היה בסרט הפעולה "משאלה מוות" משנת 1974. משחק לצד צ'ארלס ברונסון, מרגולין מגלם מפתח שנותן לדמותו של ברונסון סיור במטווח אקדחים ומאוחר יותר נותן לו אקדח.
השחקן קיבל את תפקיד הקריירה שלו בתור אוולין "אנג'ל" מרטין ב-"The Rockford Files". 
מרגולין זכה בפרס אמי ב-1979 וב-1980 על עבודתו בתוכנית NBC הפופולרית. מרגולין הותיר אחריו אח, ארנולד, הבנים החורגים מקס וכריסטופר מרטיני, אשתו השלישית, פאט, ובתה מישל מרטיני.
 

אחד מבניו החורגים פרסם הבוקר פוסט בו פרסם את דבר מותו ובו כתב, "שני הרגעים הכי עמוקים בחיי... לידת הילדים שלי והשהייה ליד המיטה כשאבי החורג מת הבוקר. אמי, אחי ואני מחזיקים את ידיו. כל הזמן שבין לידה למוות, החיים, תלויים בנו כדי למלא ברגעים עמוקים לא פחות. בכל מקרה, זה גרם לי להבין כמה זמן בזבזתי על דברים שלעולם לא היו מסתכמים בשום דבר. פשוט הבנה עמוקה שחשבתי לחלוק. אוהב אותך סטיוארט מרגולין. שחקן/כותב/מפיק/במאי נהדר. אבל חשוב מכך, אב חורג מוכשר מאוד שתמיד היה שם באהבה ותמיכה במשפחתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה