תרבות ופנאי

אביב גפן נפרד: "מוזיקאי יוצא דופן, שירים נצחיים"

אישי ציבור מספידים את מותו של המוזיקאי יצחק קלפטר: "נוף הנעורים של רבים מאיתנו, מלך הגיטרה", "מוזיקאי ענק, חלק מדור הנפילים של המוסיקה הישראלית"
מערכת ice | 
יצחק קלפטר (צילום משה שי פלאש90)
אגדת הרוק יצחק קלפטר הלך לעולמו היום (חמישי) לאחר מאבק ממושך בהידרדרות רפואית. בן 72 היה במותו. 
את המוזיקאי פורץ הדרך והמשפיע הספידו אנשי ציבור וכן מוזיקאים אחרים. "קלפטר היה הצליל המכוון שפילח לי את הלב בכל פעם, משום מה בחודשים האחרונים אני מדבר עליו ושר אותו בהופעות שלי.." אמר אביב גפן, "מוזיקאי וגיטריסט יוצא דופן, נוח בשלום על משכבך חבר, תודה על שירים נצחיים שחיבקו הרבה אנשים בודדים כמונו."
 
נשיא המדינה יצחק הרצוג הספיד, "יצחק קלפטר, צ׳רצ׳יל, נוף הנעורים של רבים מאיתנו, כוכב ״כוורת״ ומלך הגיטרה, מלחין וכותב מחונן. קולו ומנגינותיו ילוו אותנו לתמיד. יהי זכרו ברוך."
 
ראש הממשלה יאיר לפיד הספיד גם הוא וכתב, "״יש טיפוסים שמתייחסים אל החיים כמו טיול מאורגן / אבל אני לא נוסע / אני לוקח ת׳זמן..״ סע לשלום קלפטר, ותודה גדולה על הפסקול המופלא שהשארת לנו."
חבר הכנסת דני דנון כתב: "יצחק קלפטר היה פס הקול של המדינה שלנו. מכוורת, דרך הכתיבה לאריק איינשטיין, ועד לשירים ששר בעצמו כמו 'צליל מכוון' שמרטיט כל לב. הלך מאיתנו מוזיקאי ענק, חלק מדור הנפילים של המוסיקה הישראלית. נוח בשלום על משכבך, יצחק. אנחנו כבר מתגעגעים."
וכן שר התרבות והספורט חילי טרופר הספיד, "קלפטר היה מוסיקאי ויוצר מחונן והצלילים שיצר היו צליל מכוון הישר אל תוך ליבם של המוני ישראלים, צלילים שיישארו גם אחרי לכתו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה