תרבות ופנאי

אף פעם לא מאוחר: בגיל 40 נלי תגר עשתה זאת לראשונה

אחרי שפרצה גם אל במות הסטנדאפ בשנים האחרונות, תגר חגגה בסוף שבוע האחרון את ההופעה הראשונה שלה בצוותא וגם יום הולדת 40 והגיעו לברך: ליאור רז, תום אבני, דנה אבגי, תום נשר
מערכת ice | 
נלי תגר וליאור רז (צילום דינה דדשב-מערכת אייס)
בסוף שבוע האחרון, נלי תגר עלתה להופעת סטנדאפ (סולד אאוט) חגיגית במיוחד, לצד חגיגות יום הולדתה ה-40, בצוותא, כאשר זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא הופיעה באולם היוקרתי. קריירה או חיתולים? מה יותר קשה? אחרי ההצלחות בקולנוע ובטלוויזיה, נלי הגיעה בשנים האחרונות למקום הטבעי שלה - במת הסטנד אפ.
על הבמה, היא מדברת כמו שאף פעם לא שמעתם אותה ויש לה מה להגיד על כל דבר: על בעלה, על אמא שלה ועוד. נלי נטו, בלי דמויות ובלי צנזורה. בעלה, איתן שריד, בחר בסוף המופע להפתיע את נלי ועלה לבמה לברך אותה עם הפתעה: "אמרתי לך שיהיו עוד כמה הפתעות ליום הולדת אז עוד אחת מהן". הוא המשיך ואמר לאחר מחיאות כפיים: "מי שמכיר אותי יודע שאני על דופק 400 עכשיו, אני מתרגש ואני אקרא למישהו שיעזור לי טיפה פה", ולבמה עלה הזמר האהוב על נלי, תומר ישעיהו.

ליאור רז ונלי תגר. צילום: מערכת ice דינה דדשב
המופע הוא בהפקת זוהר יעקובסון בשיתוף TEAM מבית טדי הפקות. את הסטנדאפ עצמו, עזר לתגר לכתוב אמיר בן סירה.
הגיעו לפרגן: ליאור רז, תום אבני, אבני נשר, תום נשר, דאנה איבגי, ג'וי ריגר, בתאל מוסרי, בן אביבי (כוכב "חתונה ממבט ראשון" שהגיע עם בת זוג מסתורית לצידו, אשר בחרה להסתתר מהמצלמות ועוד.
 
תומר ישעיהו בהופעה של נלי תגר. צילום: מערכת ice, דינה דדשב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה