תרבות ופנאי

עמותת נט”ל ציינה 25 שנה וסיוע למעל 450 אלף נפגעי טראומה

עמותת נט"ל קיימה אתמול אירוע התרמה גדול בהיכל התרבות בת"א, לציון 25 שנות עשייה לסיוע לנפגעי פוסט טראומה על רקע לאומי
מערכת ice |  1
קמפיין ליום הזיכרון (צילום מאגר התמונות)
עמותת נט"ל (נפגעי פוסט טראומה על רקע לאומי) קיימה אתמול אירוע לציון 25 שנות עשייה בהיכל התרבות ת"א. העמותה סייעה ללמעלה מ–450,000 אזרחים ישראליים, הכוללים חיילים משוחררים, נפגעי טרור, אזרחים, ילדים ועוד.
באירוע ההתרמה המיוחד, למען המשך מתן סיוע ותמיכה נפשית לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה והחזרתם למסלול החיים, הופיעו במשותף הזמרים יהודה פוליקר וגידי גוב עם המופע “פנים אל מול פנים״, המשלב וממזג בין חלק מובחר מהרפרטואר המוכר ביותר שלהם.
נשיא המדינה יצחק הרצוג שלח ברכה מצולמת לאירוע, בה אמר: ״כשר הרווחה לשעבר וגם כיום כנשיא המדינה, ולכל האורך השנים בשירותי הציבורי, הייתי ועדיין אני חשוף לכאבם של רבים שסובלים מפוסט טראומה, במיוחד על רקע טרור ומלחמה, ועל ההשפעה הקשה שיש לפגיעה הזאת על כל המעגלים הסובבים את מי שסובל מפוסט טראומה. המודל שנט"ל פתחה כבר עמד בעבר ועומד היום לרשותם של נפגעים ומתמודדים ברחבי העולם".

יודי יובל רקנאטי, הנשיאה המייסדת של עמותת נט"ל אמרה באירוע: "אני גאה כל כך בארגון הנפלא הזה. אין לי מילים להודות לכל מי שלקח חלק בעבודה המקצועית וההתנדבותית במהלך השנים. הערב המסע האישי שלי מגיע לצומת דרכים מרגשת - אחרי 25 שנים אני מעבירה את תפקיד היו"ר לאמי פלמור ואני אמשיך ואלווה את נט״ל כנשיאה וכמייסדת".
אמי פלמור, שתיכנס לתפקיד יושבת הראש, שימשה בעברה כיועצת אסטרטגית בארגונים עסקיים, ציבוריים ופילנתרופיים, חברה במועצת הפיקוח הבינלאומית על פייסבוק, מרצה בתחום ממשל ומשפט, וחברה בצוות המקצועי שגיבש את רפורמת "נפש אחת". בנוסף לכך בין השנים 2019-2014 כיהנה כמנכ"לית משרד המשפטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמותת נט"ל
    מוטי'ס 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכם.הופעה מעולה חבל"ז יישר כוח תמשיכו כך.
    סגור