תרבות ופנאי

צריכים עבודה? שאקירה מחפשת בייביסטר מכל רחבי העולם

לרגל מעברה של הזמרת עם ילדיה לארצות הברית, הזמרת מחפשת עבורם בייביסיטר ומציעה תנאים של הייטק
מערכת ice |  2
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שאקירה זקוקה לבייביסיטר וזה יכול להיות כל אחד או אחת מכם. הזמרת רוקמת בימים אלו מעבר למיאמי עם ילדיה וחשפה כי היא זקוקה לבייביסיטר במשרה מלאה. מבחינתה המועמד לא חייב להיות מארצות הברית, אלא יכול להיות מכל מקום בעולם, במידה ויתאים לתפקיד.
התנאים כוללים שכר צנוע של 2400 דולר בחודש, תשלום על נסיעות, מגורים באחוזת הפער של הזמרת במיאמי, שכולל חדר כושר, ספא, שבעה חדרי אמבטיה, מספרי חדרי שינה, חדר משחקים ועוד. המעבר של המשפחה מגיע על רקע פרידתה של שאקירה מכוכבה של ברצלונה - ג'רארד פיקה.
הצד השני של הזוג הפרוד - פיקה, פרש לאחרונה מכדורגל וכך אמר בנאום הפרידה שלו: "לאחרונה חשבתי הרבה על כשהייתי צעיר יותר, על מה שג'רארד היה חושב אם הייתי אומר לו שהוא יגשים את כל החלומות שלו, שהוא ישחק בבארסה ויהיה אלוף אירופה ואלוף העולם. שהוא ישחק עם השחקנים הכי טובים, שהוא יהיה קפטן המועדון... הכדורגל נתן לי הכל, בארסה נתנה לי הכל, אתם האוהדים נתתם לי הכל. ועכשיו חלומות הילדות שלי התגשמו, הרגע הגעת לסגור את הפרק הזה. תמיד אמרתי שאחרי ברצלונה לא תהיה קבוצה אחרת וכך זה יהיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בייביסיטר
    נתנאל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי מתנגד להיות שם בייבי סיטר.. ככה אולי גם הייתי מגיע אליה לחדר השינה.. היא פצצה.. והייתי מוכן להיות שם קבוע.. רק שתעשה כלים כשרים
    סגור
  • 1.
    אחוזת פאר ולא "פער". תתביישו
    לוני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לכם כסף להשקיע בהגהה?
    סגור