תרבות ופנאי

אדל ביטלה את סיבוב ההופעות - ואז זה קרה

מספר חודשים לאחר שביטלה את סיבוב ההופעות בווגאס בדקה ה-90, אדל השיקה מחדש את המופע הענק וכמובן חשפה את כל הרגשות בפוסט אמוציונלי באינסטגרם
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת הבריטית אדל ביטלה לפני מספר חודשים את סבב ההופעות של בלאס וגאס, אך שלשום היא חזרה לבמה ואף הקדישה למאורע המרגש הודעה מיוחדת ומשעשעת. כזכור, הזמרת נאלצה לבטל את ההופעה לאחר שהרגישה שזו אינה מוכנה מספיק עבור קהל וזאת למרות מספר שמועות על מריבות ואי הסכמות בינה ולבין ההפקה.
בפוסט מרגש באינסטגרם כתבה הזמרת: "אני מאד אמוציונלית, מאד לחוצה אבל אני לא יכולה לשבת בשקט כי אני כל כך מתרגשת. אני מרגישה כאילו אני מיליונים של ק"מ הרחק מהבית, אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על התקופה בה הייתי קטנה וראיתי את טום ג'ונס ב"פלישה למאדים" וחשבתי איך הוא הגיע ללאס וגאס מוויילס?!".
לכך היא הוסיפה שהיא תמיד מתרגשת לפני הופעות ובעיניה זה סימן שאכפת לה ושהיא פשוט רוצה לעשות עבודה טובה. יתרה מכך היא התייחסה לכך לנושא הביטולים אך ציינה שההופעה המקדימה בהייד פארק בלונדון הלכה כל כך טוב. היא סיימה בכך שמעולם לא הייתה לחוצה יותר מזה לפני הופעה. 
למרות שאדל בחרה לחזור לבמות לאחרונה, לפני כן הודיעה שהיא תופיע רק עד שנת 2025. לאחר מכן היא תתמקד בלמידה לקבלת תואר בספרות אנגלית ותיקח הפסקה מעולם המוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה