תרבות ופנאי

ג'סיקה סימפסון כועסת: "ההערות של אנשים עדיין יכולות לפגוע"

הכוכבת התייחסה להערות שקיבלה מהעוקבים, בעקבות הפרסומת החדשה, שבה לקחה חלק, והיא נשמעת כועסת ופגועה מאוד
מערכת ice | 
גסיקה סימפסון (צילום אינסטגרם)
ג'סיקה סימפסון אומרת שהיא מרגישה כועסת, בעקבות ההערות שקיבלה על הפרסומת שלה, שהפכה לויראלית, עבור Pottery Barn. הכוכבת, העלתה סרטון שלה שרה בלהט את השיר שלה "Party of One", עם דגש על השורה "'I don't give a f-k about you". "הייתי צריכה להיות היום בסטודיו שלי, כי זה המקום שבו אני חוזרת לקרקע ומרפאה את עצמי", כך היא התחילה את הודעת האינסטגרם הארוכה שלה. "ככל שלמדתי לחסום רעש הרסני... ההערות והשיפוט של אנשים עדיין יכולים לפגוע עמוקות עם הנדנוד הבלתי פוסק שלהם 'אתה לעולם לא תהיה מספיק טוב'".
סימפסון, בת ה- 42, ציינה שהיא נקיה חמש שנים מאלכוהול ובמהלך המסע הזה, היא למדה שהיא יכולה לעבור כל קרב שיקרה בדרכה - לא משנה מה יגידו הטרולים. "אני מסוגלת לעשות כמעט כל דבר שאכפת לי ממנו מספיק", היא המשיכה. "אני נוכחת. אני מקבלת השראה עמוקה. אני נחושה. אכפת לי מאנשים אחרים." "התעוררתי בו זמנית חרדה וחסרת ביטחון, אבל גם כועסת ומתגוננת - כמו חלק מכם", שיתפה סימפסון. "אני יודעת מה עובד בשבילי וזה לשחרר ופשוט לשיר תוך כדי הסתכלות ישירה לתוך המראה, ישר בעיניים כדי לראות ולהבין את עצמי באמת. אני יכולה להתחבר עם פעימות הלב שלי. אני יציבה וחזקה. אני בבית".
סימפסון סיכמה את הודעתה בהערת עצות לעוקביה: "תחיו בתוך החלומות שלכם ותעברו דרכם. אל תוותר לעצמך כי מישהו אחר עשה זאת. תישארו נאמנים לעצמכם". הודעתה של כוכבת הפופ, מגיעה ימים לאחר שהיא הותירה את המעריצים מודאגים מהמשקל שלה ומכושר הדיבור שלה, תוך כדי קידום חברת הרהיטים Pottery Barn.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה