תרבות ופנאי

ביונסה יוצאת לסיבוב הופעות: כרטיסים ראשונים ב-50,000 דולר

המעריצים חיכו בכיליון עיניים לחדשות מתי הדיווה תבצע סוף סוף את האלבום Renaissance בהופעה חיה על הבמה, וכעת הגיעה ההכרזה
מערכת ice | 
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
ביונסה הודיעה בעדינות על סיבוב ההופעות החדש שלה שיתקיים בשנת 2023 והכרטיסים הראשונים נמכרו דקות ספורות לאחר מכן, במחירי עתק. המעריצים חיכו בכיליון עיניים לחדשות מתי הזמרת תבצע סוף סוף את האלבום Renaissance שלה בהופעה חיה על הבמה. אלבום האולפן השביעי שלה יצא ביולי, אבל ביונסה שמרה על שתיקה לגבי מתי תצא לסיבוב הופעות עולמי ואפילו לא הוציאה קליפים שילוו שירים כמו Cuff It, Break My Soul ו-Alien Superstar.
 
ובכן, נראה שחלק מהתעלומה נפתרה כאשר ביונסה ובעלה ג'יי זי השתתפו השנה בגאלה של Wearable Art בשבת, בהנחיית אמה ואביה החורג, טינה נואלס-לוסון וריצ'רד לוסון. צילומים מתוך האירוע הופיעו ברשתות החברתיות וחושפים כי המלכה בי הגישה 'חבילת כרטיסים לקונצרטים' למכירה פומבית עבור סיבוב ההופעות העולמי של הרנסנס. הרשימה הופיעה על המסך באירוע עם הכיתוב: "חבילת כרטיסים לקונצרטים. בשווי כולל של $20,000, United x WACO מציעה לך הזדמנות לראות את ביונסה בסיבוב הרנסנס שלה, החל מקיץ 2023 בכל אחד מהיעדים הלאומיים והבינלאומיים של יונייטד ברחבי העולם. הפרס הזה כולל 2 כרטיסים מחלקה ראשונה בינלאומית של United Airline Polaris לערים נבחרות, עם לינה של 3 לילות במלון במריוט".
סרטון שעלה לטוויטר, מציג את החבילה במכירה פומבית עם הצעה אחת הכוללת 45,000 דולר, אך מאמינים שהחבילה נמכרה בפועל ב-50 אלף דולר. ביונסה עדיין לא הכריזה על התאריכים  הרשמיים של סיבוב ההופעות, אבל נראה שהמעריצים צריכים להכין את המטבעות שלהם לקראת שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה