תרבות ופנאי

שחקנית ישראלית תשתף פעולה עם הריסון פורד

השחקן הוותיק מצטרף ליקום של מארוול ויככב בסרט החדש של "קפיטן אמריקה" לצידה של השחקנית הישראלית שירה האס
מערכת ice | 
הריסון פורד (צילום אינסטגרם)
כזכור, בחודש שעבר, בכנס D23 של דיסני בקליפורניה, הוכרז כי שירה האס תצטרף ליקום של מארוול ותשתתף בסרט הרביעי של "קפיטן אמריקה". השחקנית הישראלית תגלם דמות של סוכנת מוסד בשם סברה, מה שעורר תגובות לא נעימות ומתריסות ברשת. לטענת חלק הגולשים, מארוול מצדדת במדינת ישראל ובעמדותיה הפוליטיות. גולש אחד צייץ: "אתרשם כאשר סברה תבין שלהציל את פלסטין זה מה שגיבורי על באמת עושים". 
לא ידוע אם זה בעקבות הביקורות הללו, אך כפי שפורסם באתר Variety, מארוול דאגה להוציא הודעה בה מובהר,כי הדמות תשתנה ולא תיראה בדיוק כמו בקומיקס המקורי. בנוסף, החברה שוקלת לשנות את שם הדמות, לאור משמעות הלוואי שהוא עלול לעורר. "תמיד כשיוצאת דמות מהקומיקס למסך, הקהל עשוי לדמיין אותה כמו במקור. אך למעשה, יוצרי הסרט נוקטים בגישה שונה ומותאמת יותר להיום מאשר לקומיקס שנוצר לפני יותר מ-40 שנה. כך גם יקרה עם דמותה של סברה", אמר מקורב להפקה.
כעת, יצא פרסום על ליהוק נוצץ נוסף לסרט המדובר. אגד הוליווד, הריסון פורד, מצטרף לראשונה לסרטי מארוול ויגלם את דמותו של הגנרל תדאוס "ת'אנדרבולט" רוס. פורד יכנס לנעליים גדולות, כאשר הוא יחליף בתפקיד את וויליאם הרט, שגילם את הדמות בין השנים 2008-2021 ונפטר בחודש מרץ האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה