תרבות ופנאי

ליאור נרקיס ואשתו לא נפרדים? זה הצעד המרגש שעשו

אחרי שכבר נפרדו, ואז חזרו ולמרות פרידה שנרשמה לאחר מכן בחרו לחגוג ביחד את חג הסוכות, ליאור נרקיס ואשתו ספיר החליטו להמריא ביחד לחופשה משפחתית
מערכת ice | 
ספיר וליאור נרקיס (צילום סם צור)
אם נראה היה שהזמר הוותיק והאהוב ליאור נרקיס ואשתו ספיר, שראו בשנתיים האחרונות המון עליות ומורדות בקשר הזוגי בניהם שכלל לא מעט פרידות וקאמבקים, לצד ניידות משטרה שהוזמנו לבית, צווי הרחקה ואף מריבות קשות, נראה שהאהבה הגדולה מנצחת את הכל.
אחרי הפרידות המתוקשרות האחרונות והחזרה לשגרה עד הריב הבא, השניים שוב מנסים להציל את הנישואים ועל אף שבמהלך החודשיים האחרונים מבלה הזמר את זמנו מחוץ לביתם המשותף שבסביון, כשהשניים בהליכי גירושים, נראה שיש סיכוי להציל שם את המצב ולהגיע לגישור.

על פי הפרסום של TMI יש לא מעט מקום לתקווה עבור השניים, כשכנראה עדיין לא נאמרה המילה האחרונה אצל הזוג שהחליט למרות חוסר היציבות שמאפיינת אותו, להעניק צ'אנס נוסף לקשר, רגע לפני סוכות, אולי גם עבור הילדים.
אחרי שהזמר בנה סוכה בביתם המשותף, השניים החליטו לעשות עוד צעד בכיוון המשותף, כאשר ליאור וספיר גם ארזו מזוודות ביחד עם ילדיהם, ולמרות הפרידה והליכי הגירושים המתוקשרים, יצאו כולם לחופשת סוכות משפחתית באבו דאבי, אולי צ'אנס אחרון באמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה