תרבות ופנאי

אד שירן ישלם 100 מיליון דולר? זו תביעת הענק שספג

אחד הזמרים הידועים בעולם עומד בפני תביעת ענק בגין העתקה לכאורה של אלמנטים מתוך היצירה "Let's Get It On" השייכת למרווין גיי משנת 1973 כאשר ביצירת להיט משלו מ-2014, "Thinking Out Loud", ביצע אלמנטים זהים למדי
מערכת ice | 
אד שירן (צילום magic radio)
אד שירן ייאלץ לחזור אל בית המשפט בקרוב. הזמר, מהמצליחים בעולם המוזיקה, יעמוד בקרוב בפני תביעת ענק נגדו בטענה לגניבת זכויות יוצרים לכאורה בסך 100 מיליון דולר, אחרי שבסוף השבוע האחרון נפתחה נגדו תביעה משפטית נוספת.
הסיבה לכך שיצטרך לתת את הדין, היא שהזמר והיוצר, הואשם בכך שהעתיק על פי החשד אלמנטים מתוך הקלאסיקה משנת 1973 "Let's Get It On" של מרווין גיי, כאשר יצר ב-2014 את הלהיט שלו "Thinking Out Loud".

השופט הפדרלי לואי סטנטון קבע כי "אין קו בהיר" על פיו ניתן לקבוע אם היצירה מועתקת, ועל כן ייתכן כי יהיה צורך במשפט בשימוש בחבר מושבעים כדי לפתור את הסוגיה, לפי הדיווח של בילבורד.
"השילוב של שני אלמנטים 'בלתי ניתנים להגנה' אינו מספיק כדי להוות יצירה מקורית", כתב השופט. "ייתכן שיצירה מוגנת בזכויות יוצרים למרות שהיא כולה אוסף של אלמנטים שאינם ניתנים להגנה". שירן רק לאחרונה ניצח בתביעה על יצירה אחרת שלו, זו שפירסמה אותו יותר מכל 'Shape Of You".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה