תרבות ופנאי

אסי בוזגלו חושף: "ההיריון הזה לקח לי חיים שלמים"

הזוכה בהישרדות VIP לשעבר מוציא את ספרו החדש 'בין החיים למשחק' ושיתף את עוקביו: "לא חשבתי שאוציא אותו, מי שמוכן לקרוא את הספר ולקחת ממנו את התובנות שלמדתי במהלך הדרך שעזרו לי להגיע לאן שהגעתי, יוכל ללמוד ולהבין איך זה קרה ואיך זה יוכל לקרות גם לו"
מערכת ice | 
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)

אסי בוזגלו, הזוכה הגדול של הישרדות VIP ב-2020 וכוכב סדרת הדוקוריאליטי 'הבוזגלוס' מוציא לאור את ספרו החדש 'בין החיים למשחק' כשעל הרקע בכריכה הוא מופיע בעת שכיכב בריאליטי של רשת 13.

בוזגלו כתב לעוקביו ברשתות החברתיות: "אם היריון נמשך 9 חודשים אז את התינוק הזה לקח לי חיים שלמים להוציא לאוויר העולם ותכלס בכלל לא חשבתי שאני אוציא אותו. נו יאללה… תגידו את זה.. אני יודע שאתם רוצים..  ״אסי בוזגלו סופר?? מה קשור?״ והאמת שאני לא יודע. אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים אם אי פעם אוציא ספר לא זה בדיוק מה שהייתי עונה ״אני? מה קשור?״.
 



עוד כתב: "אבל זה היופי בחיים האלה, הם לוקחים אותך לאן שבא להם והשאלה כמה אתה מוכן לצאת מהשבלונה ואיזור הנוחות שלך, להעז ולא לפחד ממה יגידו. אז החלטתי להעז ולא לפחד ממה יגידו, לצאת מהשבלונה ומאיזור הנוחות ולצאת למסע הזה ולכתוב את הספר שמדבר אותי, את הכשלונות, ההצלחות, הטעויות, האכזבות, ההפתעות והסודות ואיך כל הדבר הזה בנה אותי והפך אותי למי שאני היום. אני מאמין שכל אחד, לא משנה בן כמה הוא ואיפה זה תופס אותו בחיים, יוכל לקחת משהו לעצמו מהספר הזה, כלי חדש או תובנה שתשנה לו את המחשבה ואת תפיסת החיים".

בוזגלו המשיך: "כל הזמן עוצרים אותי אנשים ושואלים ״איך זה קרה? איך פתאום הצלחת?״ מבקשים טיפים, מבקשים עזרה, עצות ושאגלה להם את סוד הקסם. אז הבשורה הרעה היא שקסמים אין לי וגם לא איזה שפן מהכובע, אבל מי שמוכן לקרוא את הספר ולקחת ממנו את התובנות שלמדתי במהלך הדרך שעזרו לי להגיע לאן שהגעתי, יוכל ללמוד ולהבין איך זה קרה ואיך זה יוכל לקרות גם לו. יש משהו עוצמתי בספר שמאגד את החיים, התובנות, הפחדים, התחושות והחוויות שלך לתוך כריכה אחת שיושבת שם ומוכיחה אותך עם כל מה שעברת".
עוד הסביר: "אני מקווה שדרך הספר הזה אצליח קצת להצחיק אתכם, קצת לרגש, קצת לחדש, לגלות לכם איזה סוד, ואולי על הדרך גם להעניק לכם כלים לצלוח את החיים המטורפים האלה. אז הספר זמין עכשיו בקישור בביו, 100 הראשונים יקבלו ספר עם חתימה והקדשה ממני אז שווה להזדרז וחשוב לי גם להודות להוצאת ספרי ניב שהיו לצידי לאורך כל התקופה, ועזרו לי לשמור על שפיות, ובעיקר מקצוענות, מהתחלה ידעתי שאני בבית חם".
לסיום כתב: "אוהב אתכם, הקישור בביו מחכה לכם ואני מחכה לראות את הספר בסטורי שלכם. תאחלו לי בהצלחה בתגובות, אני צריך את זה. נ.ב מי שיגיב פה ״קניתי״ אחרי שהוא קנה את הספר הפתעה מיוחדת ממני ואתם כבר מכירים אותי אתם יודעים שאני בן אדם של מילה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה