תרבות ופנאי

שירה האס תחת מתקפה: "ציוניים הם טרוריסטים"

לאחר השמחה הרבה בארץ עקב העובדה ששירה האס לוהקה להיות גיבורת על בסרט הרביעי של קפטן אמריקה, התגובות מצד תומכים פרו-פלסטיניים כמובן לא מאחרות מלהגיע. הנה מה שהיה להם לומר
מערכת ice |  1
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)
הבשורה המשמחת עבור הקהל הישראלי ששירה האס עומדת לגלם גיבורת על בסרט הבא של קפטן אמריקה שייצא בשנת 2024 הציפה את המדינה באושר, אבל מסתמן כי לא כולם שמחים ובעיקר מצייצים ותומכים פרו פלסטיניים ברחבי הרשת. 
הדמות שהאס עומדת לגלם, סברה, היא לא רק ישראלית, אלא גם סוכנת מוסד ושוטרת. על פי המאויר בגיליונות הקומיקס, הגיבורה לבושה במדי גיבורת על בגווני כחול ולבן, שמעוטרים במגן דוד.
יחד עם זאת, כאמור דיי במהרה עלו תגובות לא נעימות ומתריסות ברשת. לטענת אותם הגולשים מארוול מצדדת במדינה ובעמדותיה הפוליטיות. גולש אחד צייץ: "אתרשם כאשר סברה תבין שלהציל את פלסטין זה מה שגיבורי על באמת עושים". 
גולשת נוספת גינתה את מארוול: "בושה למארוול על כך שהם נותנים במה לדמות ישראלית בסרט הבא של קפטן אמריקה. השם סברה מקורו בערבית ומשמעותו סבלנות ומטרתו היא לבסס בעלות על שטח בפלסטין".
 
כמו כן גולשים שאלו במליצות: "נגד מי היא תילחם? ילדים קטנים עם אבנים?" והוסיפו: "ציוניים הם טרוריסטים". 
תגובות אלו הן לא התגובות הזועמות הראשונות שמגיעות, למרות שאלו דווקא עסקו יותר בזכויות יוצרים, לאחר שאורי פינק טען שכבר כתב דמות דומה ביותר לסברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טמבלים
    ישראלי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא יודעים שהיא אולטרה-שמאלנית?
    סגור