תרבות ופנאי

אתר השחמט הגדול בעולם החרים וחסם את הכוכב העולה

שערוריית הרמאות הגדולה ביותר של השחמט התחזקה יותר, כאשר Chess.com אסר על הנס נימן להשתתף בתחרות לאחר המשחק השנוי במחלוקת שלו עם מגנוס קרלסן

מערכת ice | 
שחמט (צילום אנספלאש)
אמן השחמט בן ה-19, הנס ניימן, הוחרם על ידי פלטפורמת השחמט המקוונת האדירה Chess.com, ימים ספורים בלבד לאחר שהואשם ברמאות במשחק נגד אלוף העולם בשחמט חמש פעמים, מגנוס קרלסן - פתח בסערת אש בינלאומית בעולם השחמט.  "שיתפנו איתו ראיות מפורטות בנוגע להחלטה שלנו, כולל מידע שסותר את הצהרותיו בנוגע למספר הפעמים וחומרת הרמאות שלו במשחק, נכתב בהצהרה של Chess.com.
במהלך ראיון עם מועדון השחמט של סנט לואיס, נימן חשף כי Chess.com נקטה פעולה כדי להסיר את הגישה לחשבון שלו ואסרה עליו לשחק באליפות העולמית של Chess.com בשל ההאשמות. נימן טען שכל תגובת הנגד וחשיפת הלכלוך מהעבר נבעו מאינטרסים אישיים ומעין מנטליות של אספסוף.

"אני מאמין שזה לגמרי לא הוגן", אמר. "זו התקפה ממוקדת, ואם אתה מסתכל על המשחקים שלי, זה לא, זה לא קשור למשחקים שלי, אז למה המנכ"ל של Chess.com מגיע אליי ואומר שהם מצפים לארח אתכם באליפות השחמט העולמית, אנחנו מצפים שתשחקו באירועים שלנו, ואז מיד כשניצחתי את מגנוס הם מחליטים להסיר את החשבון שלי ולא לתת לי לשחק ב טורנירים".
נימן מגן על עצמו מפני תגובה נגדית מקהילת השחמט, כולל אלוף ארה"ב השחמט חמש פעמים, היקרו נקמורה, שמפקפקים בפומבי ביושרה של זכייתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה