תרבות ופנאי

הקמפיין החדש של אודיה: כמה הזמרת תרוויח?

הזמרת הצעירה שכבשה את המצעדים ביוטיוב, אפל מיוזק וספוטייפי ואפילו הופיעה בקיסריה פעמיים, היא הפרזנטורית החדשה של רשת סקופ
מערכת ice |  2
אודיה אזולאי (צילום לידור חדידה)

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי (21) שהספיקה לכבוש את המצעדים והופיעה פעמיים בקיסריה, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת הנעליים SCOOP. הזמרת הצעירה, הידועה בשם הבמה שלה אודיה, צפויה להרוויח מהקמפיין 300 אלף שקל בשנה. 

אודיה הצעירה היא זמרת, יוצרת ומלחינה שהפכה השנה לזמרת המדוברת ביותר בישראל עם שירים כמו "אור", "אם הייתי צריכה", "תשבור לי ת'לב", "מה איתך אבא", "אוהבת אותך בטעות" שהפכו ללהיטים גדולים. היא הגיע לראש המצעדים של יו טיוב, אפל מיוזיק וספוטפיי.
 


רוני איינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP אומר: "בחרנו באודיה  מתוך השראה להרבה מאוד נערות,  נשים וצעירות הרואים בה דמות מובילה ואידיאלית, יוצרת בתחומה עם קורטוב של ענווה. היא יכולה לייצג נאמנה את המותג, ולהעביר את המסר המרכזי של SCOOP : אופנה, טרנד והצלחה" והוסיף: "אנו בטוחים שאודיה תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות שנערוך בשנה הקרובה". 

הקמפיין של SCOOP בכיכובה של אודיה יעלה בשבועות הקרובים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, לקראת השקת קולקציית סתיו חורף 2023 והשקת קולקציית חגים. בין היתר, הקמפיין יכלול סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו-13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של אודיה אזולאי. 
 


רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק  נעליים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ, ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים. 
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אודיה אזולאי
    חיים חן סוויסה 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי ש הדיח את הזמרת נועה קירל זאת את ו במקרה את דחקת את השיר פנתרה ו הצלחת יפה להיכנס ל מקום ה חמישי את יודעת מה עשית בגללך השנה נועה קירל היא לא תייצג את מדינת ישראל ב אירוויזיון תתביישי לך יא מגעילה ב רמות איזה רוע לב לכי את ו המצביעים שלך ל קיבינימט יא חרייאתית
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    מיכאל 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אודיה אמינה ומבורכת
    סגור