תרבות ופנאי

הבנים של בריטני ספירס בנתק ממנה: "ייקח לנו זמן"

על פי הדיווחים בניה הצעירים של בריטני ספירס התאיינו למהדורת חדשות אמריקאית והציטוטים מן השיחה הזאת כבר נחשפים
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
נדמה כי הדרמה סביב בריטני לא מפסיקה להתרחש וכעת שני בניה, כיום כבר נערים צעירים בני 15 ו-16, עתידים לדבר בתקשורת בפעם הראשונה וזאת לאחר שאביהם והאקס של בריטני, קווין פדרליין, סיפר בתקשורת שהם בחרו לא להתראות עמה בזמן האחרון לאור התנהגותה. 
הריאיון צפוי לעלות בחדשות ערוץ ITV האמריקאי בסופ"ש הקרוב וכבר התקבלו ציטוטים נבחרים מהריאיון שצולם. בנה של ספירס, ג'יידן, מספר: "אני מאמין במאה אחוזים שניתן לתקן את הקשר. זה פשוט ייקח הרבה זמן והשקעה. אני רק רוצה שהיא תבריא מנטאלית. כשזה יקרה אני מאד רוצה לראות אותה שוב". 
יתרה מכך, על פי המדווח ג'יידן פונה ישירות למצלמה ואל אמו ואומר: "אני אוהב אותך מאד ומקווה לטוב ביותר עבורך. אולי יום אחד נוכל להיפגש שוב ולנהל שיחה נורמלית".
 
לאחר שבריטני החלה לעלות תמונות חושפניות לעמוד האינסטגרם שלה, בעלה לשעבר ואב הבנים טוען כי היה להם קושי לקבל את זה ולכן ניתקו קשר. הוא מצדו ניסה להסביר להם כי זו דרכה לבטא את עצמם, אבל הוסיף שזה קשה עבור נערים שצריכים ללכת לבית הספר לאור זאת. 
 
בריטני הגיבה על דברים אלו ואמרה שבניה כלל ניסו לדבר עמה כשביקרו אותה ונעלו את עצמם בחדר ואף לא הגיעו לחתונה שלה עם סאם אסגארי. מאז היא הספיקה למחוק את עמוד האינסטגרם שלה ועברה להגיב רק בטוויטר. בנוסף, טרם התקבלה תגובה מצדה על הריאיון שצפוי להתפרסם בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה