תרבות ופנאי

המלצרית חשפה את השיטה להשיג טיפ: "גורם להם להימשך"

מלצרית שעובדת ברשת המסעדות "הוטרס", שידועה בלבוש המינימלי של המלצרים שלה, חושפת את הדרך שלה להשיג טיפ גבוה יותר, לא רק בגלל הלבוש
מערכת ice |  1
טיפ (צילום vecteezy)

מלצרית של רשת מסעדות "הוטרס" שיתפה את הסודות שלה כדי לגייס את הכסף הגדול - ואמרה שזה לא קשור רק לאופן שבו אתה מתלבש, מעצב את השיער שלך או מתאפר, לאור העובדה שהרשת ידועה בקוד הלבוש החושפני של המלצריות שלה.

זה כרוך גם באינטראקציות עדינות עם לקוחות. המלצרית אייבי לין פרסמה את סודותיה ב-TikTok, ונשבעה בשיטות הבדוקות שלה לצבור דולר נוסף מכל לקוח. לין מייעצת, קודם כל, לוודא שאתה תמיד דואג לגבי המראה שלך.
"אנשים באמת שמים לב בכל פעם שאתה משקיע מאמץ בעצמך - ובעבודה שלך - וזה הולך יד ביד, אז הם נותנים לך יותר טיפים", היא אומרת. עוד הוסיפה שכדאי לדאוג תמיד שהמשקאות של הלקוח מלאים, ומתארת ​​את זה כדבר "הכי חשוב".
"גם אם הם מלאים בחצי הדרך, הביאו להם עוד אחד, כי אנשים חסרי סבלנות", היא מייעצת. "שמור אותם מלאים".
הטיפ הבא שלה תלוי באיזו נוחות אתה מדבר עם לקוחות, המלצה שמתן ללקוחות כינויים יוצרת חיבור. "אני אוהב לקרוא לכולם בשמות חיית המחמד הקטנים האלה; זה הופך אותם ליותר רגועים זה גורם להם להימשך אליך יותר", אמרה. "אני תמיד אומר, 'היי, מותק, אני יכול להביא לך עוד משקה?' ... 'היי, מותק, רצית עוד בירה?' ... 'היי, מתוקה, את מוכנה לצ'ק הזה?'
"הם אוכלים את זה. אני אומרת לך," היא אומרת. יש לה גם טיפים איך להקסים מישהו אם הוא נמצא עם בן זוג משמעותי או בדייט - ואמרה שזה חשוב במיוחד כשאתה עובד במפעל כמו הוטרס.
 


"אם בחור עם בחורה, אתה תמיד מברך את הבחורה הזו קודם כל," היא אמרה. "אתה שם לב לבחורה הזו, אתה יוצר קשר עין עם הבחורה ההיא". לין אומרת שהפעם היחידה שאתה הולך להסתכל על האיש היא "כשאת מקבלת את ההזמנה שלו או נותנת לו את המשקה.

"תמיד תגרום לילדה להרגיש בנוח", היא מייעצת. "במיוחד כשאתה עובד במקום כמו הוטרס".
ליהנות בעבודה היא גם חובה, כאשר לין אמרה שלצחוק "הרבה" הוא חיוני. "גם אם אתה לא חושב שזה מצחיק, גם אם אתה נעלבת מזה - תצחק", היא קורא לצופים. "בגלל שהם יתנו לך טיפ, אני מבטיח."


לקוחות לא תמיד רוצים שרת סופר מתוק, אומרת לין, וחושפת שסוד נוסף הוא שזה בסדר להיות חוצפן ללקוחות, במיוחד גברים מבוגרים - בטענה שלקוחות יהיו מעוניינים יותר לתת טיפים לשרת "מפוצץ".

הדוגמה שלה הייתה להגיב "לא" כשלקוח מבקש תבלין אבל אומר שחשוב "להבהיר" שאתה הולך לקבל את מה שהוא ביקש ותמיד לחייך.
הטיפ הבא שלה היה מעט שנוי במחלוקת - תמיד להאשים את המטבח. "אם שכחת להביא אוכל - זו אשמתו של המטבח", היא אומרת ומציעה להציע משהו כמו "קינוח חינם" כדי לחזור לחסדיו של הלקוח.
העצה האחרונה שלה היא ליהנות - או לפחות להיראות כמוך - במיוחד במסעדת רשת שבה הם מנגנים שוב ושוב את אותה מוזיקה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דווקא נשמעת חכמה (ל"ת)
    רוני 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור