תרבות ופנאי

באטמן באבל? מאחורי הקלעים של מות פרויקט 'באטוומן' בוורנר ברוס

בשבוע האחרון הוקרנו "הקרנות לוויה" לסרט החדש "באטגירל" שנגנז על ידי חברת האחים וורנר. כוכבי הסרט גילו זאת ככל הנראה דרך כתבה עיתונאית
מערכת ice | 
באטגירל (צילום flickr)
במהלך השבוע האחרון, הוזמנו להשתתף בהקרנות פרטיות של הסרט החדש "באטגירל" באולפני האחים וורנר: הבמאים, אנשים נוספים מהצוות וצוות השחקנים וגם נציגים ומנהלים.
הסרט על גיבורת העל היה אמור לצאת לאקרנים השנה ובסופו של דבר בוטל על ידי חברת "האחים וורנר" אחרי הקרנות אלה. יש שקוראים להן "הקרנות לוויה". הסיבה לכך היא כי לאחר ההקרנות, הצילומים של הסרט ננעלים בכספת והסרט לא יראה אור יום.

הבמאים אדיל אל ארבי ובילאל פלאח, אמרו בריאיון בערוץ היוטיוב SKRIPT’s שלא הייתה להם אפילו אפשרות לגשת לאף קטע מהסרט, ברגע שהאחים וורנר הכריזו עליו כ"מת".  עוד אמרו בריאיון כי, מהאחים וורנר מסרו להם שהסיבה לביטול הסרט לא הייתה בעיית כישרון מצידם או מצד השחקנית, או אפילו האיכות של הסרט, והוסיף ואמר: "אמרו לנו שזה שינוי אסטרטגי, הגיעה הנהלה חדשה, והם רצו לחסוך קצת כסף".
על פי עיתון ה"פוסט" האמריקאי, כוכבי הסרט: לסלי גרייס, ברנדן פרייזר ומייקל קיטון גילו שהסרט, הכמעט גמור, שהזדקק להוספת אפקטים ויזואליים וצילום סצנות נוספות, לא ייצא לאקרנים ולמעשה "מת" דרך כתבה ולא מהאחים וורנר בכבודם ובעצמם. אם אכן כך קרה הדבר מדובר בחוויה לא רק מאכזבת אלא משפילה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה