תרבות ופנאי

אורנה בנאי חושפת: "יש מחיר לחיים עם סודות"

השחקנית הוותיקה לא תמיד היתה בעלת ביטחון עצמי גבוה, וחושפת את ההתמודדויות האישיות שלה, אז והיום
מערכת ice | 
אורנה בנאי (צילום כאן 11)
השחקנית והקומיקאית המוערכת אורנה בנאי כבר שנים לא חוששת לדבר, לצחוק על הכל, וגם להפגין נגד הממשלה והקורונה. בעבר, היא חושפת, היה לה פחות ביטחון לגבי עצמה, בעיקר בעניין המראה החיצוני.
"פחדתי שאני לא מספיק שווה וראויה." אמרה לשי פוגלמן וינאי יחיאל במדור 'ענייני פנים' בעיתון הארץ.  "ההצלחה בקריירה, ובעיקר הפריצה עם 'לימור', העניקו לי ביטחון והוסיפו כמה סנטימטרים חסרים. באמת הרגשתי גבוהה יותר."

עוד אלמנט שהיא חושפת בו את רגשותיה הוא השיער שלה, אותו היא צובעת בקביעות. "באייטיז עברתי על כל קשת האדומים והכתומים, כולל פעם בשחור עורב לבהלת המקורבים והעורבים. אני מלאת קנאה בנשים שמסרבות להשתעבד, מפסיקות לצבוע ומקבלות את הגוון האפור באהבה. בגלל המקצוע, אני עדיין חוששת. כשאתחיל לגלם תפקידים של סבתא־רבתא גם אני אשחרר."
בהמשך היא מדברת גם על היציאה שלה מהארון. "אני מצטערת שיצאתי מהארון כל כך מאוחר." סיפרה בנאי, "אמנם במעגלים הקרובים כולם ידעו, אבל האנשים שייצגו אותי מקצועית חשבו שזה יפגע בקריירה. גם ההורים ביקשו שלא אצא מהארון בפומבי. יש מחיר לחיים עם סודות, עד כדי פגיעה נפשית ופיזית."
 
בנאי פעילה חברתית ופוליטית, והיתה חלק מ'הפגנות בלפור' נגד ממשלת נתניהו-גנץ, וחלק מהקולות הבולטים נגד החיסונים לקורונה. "חשוב לי לנצל את הכוח שלי כאדם מוכר כדי לשנות וליצור עולם חומל וצודק יותר." הוא אומרת לעיתון הארץ.
בראיון שפורסם עמה בכאן חדשות, כאשר היא אינה עוטה מסיכה ואף יוצאת נגד נגיף הקורונה והחיסונים, אמרה בנאי כי "אני מכחישת קורונה", לדבריה, הסיבה לכך שמתו אלפי אנשים היא באשמת הממשלה: "הניהול פה הוא מחורבן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה