תרבות ופנאי

קרדשיאן חדש בדרך, ההורים במלחמת עולם, הפונדקאית "מדהימה"

קלואי קרדשיאן והאקס שלה, טריסטן תומפסון, מצפים לתינוק דרך פונדקאית, אח לטרו בת ה-4. ההורים נפרדו לאחרונה בגלל בגידות האב וכעת הם לא מדברים
מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
קלואי קרדשיאן היא ללא ספק אחת הנשים הלוהטות והמבוקשות בעולם הבידור. עכשיו היא והאקס שלה, הכדורסלן טריסטן תומפסון (שבגד בה לא פעם ולכן נפרדו לאחרונה ברעש גדול), מצפים לתינוק חדש דרך פונדקאית, שצפוי להיוולד תוך כ-4 חודשים.
"אנחנו יכולים לאשר שלטרו יהיה אח שנולד בנובמבר. קלואי אסירת תודה לפונדקאית המדהימה", אומר נציג של קרדשיאן, "אנחנו רוצים לבקש אדיבות ופרטיות כדי שקלואי תוכל להתמקד במשפחתה."
זה יהיה התינוק השני של קרדשיאן והחבר לשעבר שלה, שהם כבר הורים לבת טרו (True) בת ה-4. מקור מספר שלמרות שיש להם ילד שני משותף, קרדשיאן ותומפסון לא חזרו להיות ביחד ולא דיברו מאז דצמבר מחוץ לענייני הורות משותפת.
מקורות רבים מוסיפים כי התינוק נולד באמצעות פונדקאית לפני שנחשף כי טריסטן, בן 31, מצפה לילד מאשה אחרת. בדיקת אבהות הוכיחה שהסנטר פורוורד של שיקגו בולס היה אביו של בנו בן ה-6 חודשים של דוגמנית הכושר מראלי ניקולס, תיאו.
"קלואי וטריסטן כבר ציפו לתינוק בעבודות כשהסקנדל התרחש. עד אז, קלואי חשבה 'אני אעשה את זה לבד'", אומר לנו מקורב, בעוד אחר מוסיף שקרדשיאן דיברה בגלוי עם חברים על הבאת התינוק מאז לפני חג המולד.
ב-TMZ דיווחו לראשונה על החדשות וסיפרו שהאחות לבית קרדשיאן תלד את התינוק שלה למרות שסיימה יחסיה עם תומפסון. קרדשיאן התייפחה כשחיה מחדש את המצב ה"נתעב" בסיום העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי Hulu של משפחתה, "הקרדשיאנס".
המצלמות התגלגלו כשקים קרדשיאן התקשרה לאחותה כדי להתריע בפניה שניקולס תובע את תומפסון על מזונות ילדים: "מה לעזאזל. אלוהים אדירים. זה לא יכול לקרות", אמרה קלואה כשהיא פרצה בבכי וקים, בת 41, ביקשה להפסיק לצלם.
תומפסון נתפס בעבר בוגדת בקלואי ב-2018 בזמן שהייתה בהריון עם טרו ושוב ב-2019 עם ה-BFF דאז של קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס. תומפסון הוא גם אבא לבן בן ה-5 פרינס עם האקסית ג'ורדן קרייג.
בנוסף, קלואי גם חזרה לסצנת ההיכרויות. על פי הדיווחים, לפני כמה שבועות כוכבת הסדרה 'הקרדשיאנס' החלה לצאת עם גבר חדש אותו הכירה לה לא אחרת מאשר אחותה הגדולה קים. מערכת היחסים בין השניים נמצאת "בשלבים מתקדמים" והיא מרגישה ממש טוב", כך נטען בדיווחים.
 
בחודש שעבר דווח בתקשורת האמריקאית כי גם קרובת משפחתה של קלואי, קנדל ג'נר, נפרדה מבן זוג כובב NBA  - ג'נר ודווין בוקר נפרדו אחרי כשנתיים של זוגיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה