תרבות ופנאי

שובר קופות חדש? זה הסכום שהכניס "שנות אור" בבכורה

הסרט החדש של דיסני ופיקסאר שוב שיא לסרט מצויר, אם כי עדיין סימני הקורונה ניכרים על הביצועים שלו בקופות בהקרנת הבכורה בסוף השבוע ארה"ב 
מערכת ice | 
שנות אור דיסני (צילום טריילר יוטיוב)
"שנת האור" של פיקסאר זינקה אחרי הקרנת הבכורה בארה"ב להכנסות של 51 מיליון דולר, הביצועים הטובים ביותר של פיצ'ר מונפש מאז החלה המגיפה, כל לפי נתונים שהתפרסמו ב-CNBC.
הסרט של דיסני הגיע ל-34.6 מיליון דולר במכירת כרטיסים, מה שהביא את ההובלה העולמית שלו ל-85.6 מיליון דולר. הביצועים של סרט האנימציה, למרות שהיו חזקים לקראת יציאת מגיפה, לא עומדים בציפיות. אנליסטים בקופות חזו ש"אור אור" תכניס בין 70 ל-85 מיליון דולר מקומית.
הציפיות היו גבוהות מכיוון ששני הסרטים האחרונים בזיכיון צעצוע של סיפור נפתחו שניהם ליותר מ-100 מיליון דולר במכירות כרטיסים, על פי נתוני קומסקור. "צעצוע של סיפור 4" ב-2019 הגיע ל-120 מיליון דולר בהופעת הבכורה המקומית שלו, ו-"Toy Story 3" הרוויח יותר מ-110 מיליון דולר במהלך פתיחתו ב-2010. ל''שנות אור'' היה פוטנציאל רב על הנייר, אבל מספר גורמים הביאו לתקלה נדירה מאוד בקופות עבור מהדורת Pixar", אמר שון רובינס, אנליסט מדיה ראשי ב-BoxOffice.com.
לא ברור אם תחרות קופות קשה עם "עולם היורה: דומיניון" של יוניברסל, שהניב 58.6 מיליון דולר בסוף השבוע, ו"Top Gun: Maverick" של Paramount ו-Skydance, שהשיג עוד 44 מיליון דולר, היו הסיבה לקטן של "Lightyear's". פתיחה מהצפוי או אם הצרכנים היו מבולבלים לגבי יציאת הסרט.
 
אחרי הכל, לא יצאה לאקרנים בקולנוע של סרט של פיקסאר מאז "הלאה" של 2020. שלושת האחרונים מאולפן האנימציה, "Soul", "Luca" ו-"Turning Red", שוחררו כולם בשירות הסטרימינג דיסני+.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה