תרבות ופנאי

יוסי שיטרית יגיב? השיר שכתב עליו מתמודד 'המסעדה הבאה'

הראפר הקומי איתי לוקץ' בשיר אהבה נוסף לשפים, הפעם זהו יוסי שיטרית שכיכב איתו יחד בתוכניות 'משחקי השף' ו-'המסעדה הבאה'. האזינו
מערכת ice | 
המסעדה הבאה (צילום מיכה לובטון)
הראפר איתי לוקץ', שהתמודד בריאליטי 'המסעדה הבאה' של רשת 13 הוציא אתמול (חמישי) שיר הנושא את שמו של השף יוסי שיטרית, כחלק מהאלבום החדש שלו "ברוכים הבאים לבית הפנקייק"
למי שמכיר את לוקץ', שמשמש גם כמבקר מסעדות, השיר שיצא השבוע לא מפתיע כלל. זהו השיר הרביעי שלוקץ' מוציא שבמרכזו עומדת הערצה לשפים. בשנת 2012 הוציא לוקץ' שיר על השף אייל שני, בשנת 2015 על חיים כהן, ובשנת 2018 על אסף גרניט, זאת לאחר שהשתתף בריאליטי 'משחקי השף'.

בשיר החדש לוקץ' מפרגן לאוכל שמכין יוסי שטרית ועוקץ בקריצה את העובדה שלא העבירו אותו שלב ב'משחקי השף', שם גם שפט יוסי שיטרית. "בוא לאיזה ערב יהיה לך אחלה כיף ועל הדרך תן לי ת׳סכין במשחקי השף", שר הראפר.
 
באלבום החדש 11 שירים, ובינהם דואטים עם הראפר טונה, ודואט עם אשתו של לוקץ' הזמרת הילה חלואני. עוד באלבום: שיר קומי על אפליקציית הניווט 'ווייז', בו לוקץ' שר, "שים וייז וייז וייז אם הלכת לאיבוד שים וייז וייז וייז יש מצלמות של מהירות שים וייז וייז וייז ברחת מהמשטרה שים וייז וייז וייז בא לך קצת מנטוס אז שים וייז האוטו דלק אין בו אז שים וייז."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה