תרבות ופנאי

אדיר מילר חושף פרויקט שאפתני: "מרגש אם זה יקרה"

אדיר מילר התראיין לרגל העונה החדשה של 'צומת מילר' וחשף פרויקט מפתיע ומרגש במיוחד שהוא עובד עליו בימים אלו
מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום אוהד רומנו)
לקראת העונה החדשה של הסדרה צומת מילר שתעלה הערב (ראשון), כוכב ויוצר הסדרה הקומיקאי אדיר מילר התראיין הבוקר לניב רסקין ב'חדשות הבוקר'.
מילר סיפר על ההתרגשות לקראת העונה החדשה ומה מתוכנן בה מבחינת קווי העלילה והסיטואציות המצחיקות שמגיעות אליהן הדמויות. אך הדבר המעניין קרה בכלל בסוף הריאיון, כאשר המגיש ניב רסקין שאל את אדיר מילר, שידוע כקומיקאי, האם הוא חושב לשחק גם בתפקידים דרמטיים, כמו שעשה בסרט 'פלאות' של אבי נשר (2013), ובכלל האם הוא חושב לשחק בסרטי קולנוע. 
מילר הפתיע: "זה מדהים שאתה שואל" אמר, "כי אני אף פעם לא מתראיין על הפרויקטים העתידיים שלי, כי לא תמיד מה שמתוכנן קורה. בימים אלו התחלתי לעבוד על סרט שאני אכתוב ואשתתף - והוא לא קומי - סרט דרמטי שקשור בזכר השואה. סרט עמוק, לא יודע אם הפרויקט יצא לפועל אבל זה התכנון שלי."
מילר הרחיב על הפרויקט השאפתני: "הסרט מבוסס על סיפור משפחתי. לקחתי את הסיפור המשפחתי של סבתא שלי והפכתי את זה לסרט אחר, זה משהו שמאוד יוצא מהלב שלי, ואם זה יקרה אני מאוד אתרגש." עוד הוסיף מילר לשאלת המנחה רסקין: "גם חברי הטוב הבמאי אבי נשר הזמין אותי שוב להשתתף בתפקיד בסרט דרמטי."
העונה הרביעית של צומת מילר תעלה היום בערב בקשת 12 אחרי מהדורת החדשות. העונה הנוכחית תהיה הרביעית של הסדרה, ויככבו בה לצד אדיר מילר גל זייד, עדי חבשוש, גאיה באר-גורביץ', אורי עטיה ועוד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה