תרבות ופנאי

מגישת רשת 13 התבלבלה בהופעה: זה הבילוי שהחמיצה

מירי מיכאלי שעברה לאחרונה מלפני החדשות לרצועת הבוקר, נאלצה להתמודד אתמול עם השפעת העייפות על מי שמתעוררת כל יום הרבהלפני השמש, וזו הטעות שזה גרם לה לעשות
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מגישת העולם הבוקר מירי מיכאלי חשפה בעמוד האינסטגרם שלה טעות משעשעת שהתרחשה אתמול, בתאריך הנוצץ, כשביקשה לבלות עם בעלה בהופעה רומנטית. המגישה העלתה תיעוד מהופעה שיצאו אליה, והזכירה לעוקבים שהיא אמורה לקום לפני ארבע בבוקר להגשת התוכנית, אלא שאז חשפה פרט מעניין על ההופעה ששבילתה בה: היא לא הגיעה להופעה הנכונה.
מיכאלי כתבה בסטורי הבא, "טוב, סיפור מצחיק שממחיש כמה אני עייפה. סוף הסיפור הוא שנהנינו מאוד מהופעה של שלומי קוריאט. הייתה הופעה מושלמת של שלומי, רק שהתכוונו ללכת להופעה של קובי אפללו. חשבתי ששלומי מחמם את המופע... ואז קלטנו".
מיכאלי חשפה את הטעות המשעשעת שגרמה להם להחמיץ את ההפועה שתכננו להגיע אליה, אחרי שהגיעו לגריי הלא נכון. הופעתו של אפללו שהתקיימה אתמול בגריי יהוד כללה גם אירוח של הזמרת נופר סלמאן, אך את כל אלה החמיצו בני הזוג, אחרי שהתייצבו בגריי יהוד, המוכר יותר, עשרים דקות נסיעה מהיעד המקורי שכלל לא היה בתכנון.
קובי אפללו שתויג בסטורי של מיכאלי, גילה יחד עם שאר העוקבים את הטעות של המאזינה, והגיב בסטורי משלו: "מירי... זה אחד השיאים". 
מיכאלי מגישה, כידוע מהחודש האחרון את תוכנית הבוקר ברשת 13, ג'וב שדורש ממנה השכמה מוקדמת מאוד כדי להתייצב באולפנים בזמן להגשת התוכנית ב-6:00 בבוקר. לאחרונה גם עברה עליה תקופה עמוסה במיוחד עם פרסום התחקיר הרחב על נוכל הטינדר סיימון לבייב שעלה בעקבות הסרט התיעודי בנטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה