תרבות ופנאי

עומר אדם שובר שתיקה: "פשוט הזיה, לשים לזה סוף"

על רקע הפיגוע בבסיס גלילות וההודעה הכואבת של דובר צה"ל כי ארבעה לוחמים נפלו בקרב בדרום לבנון, עומר אדם שיתף את עוקביו בתחושותיו. עומר אדם: "פשוט הזיה, איך אפשר להכיל את כל זה?"

מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
בצל ציון יום האבל לאירועי ה-7 באוקטובר, התוודעו אזרחי מדינת ישראל לשני אירועים מטלטלים נוספים שהתרחשו לאחרונה. האחד, מותם של ארבעת הלוחמים בקרב בדרום לבנון והשני הפיגוע שהתרחש הבוקר בבסיס גלילות
מי שהביע את כאבו על האסונות הקשים שפקדו את מדינת ישראל הוא עומר אדם. הזמר פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא התייחס למצב העגום השורר במדינה. "פשוט הזיה, איך אפשר להכיל את כל זה? מתפלל לרפואת כולם ושיתחילו לקבל פה החלטות משמעותיות לשים לזה סוף", כתב עומר אדם. 

(צילום: omeradam@)
כידוע, הבוקר דווח כי משאית פגעה בתחנת אוטובוס בגלילות, בה נכחו עשרות אנשים. בעקבות כך, כארבעים אנשים נפצעו, כאשר שישה מתוכם נפצעו באורח קשה. נהג האוטובוס, תושב קלנסווה, נוטרל. גורמים במשטרה מסרו כי מדובר בפיגוע ולצד זאת ציינו כי הנסיבות נבדקות. 
מלבד זאת, דובר צה"ל התיר לפרסום כי ארבעה לוחמים נפלו אמש בקרב בדרום לבנון. בקרב נפצעו באורח קשה שלושה לוחמי מילואים, חייל בגדוד 8207, קצין הנדסה קרבית, חטיבת אלון (228). מטעם דובר צה"ל נמסר כי פרטי הקרב מתוחקרים. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה