תרבות ופנאי

איך עולים לבמה עם נועה קירל? "מי שיקבל הכי הרבה לייקים"

נועה קירל פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה אתגר חדש והזמינה את עוקביה לעמוד בו, כאשר היא פרסמה כי מי שיקבל הכי הרבה לייקים, יעלה לרקוד איתה על הבמה בפארק הירקון
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
הזמרת האהובה שייצגה את ישראל באירוויזיון וממשיכה לכבוש את הבמות, נועה קירל, פרסמה לפני זמן קצר (שישי) בחשבון האינסטגרם שלה, אתגר חדש אותו היא מציבה לעוקביה, כאשר היא מבטיחה פרס נוצץ למי שיזה לכמות הרבה ביותר של לייקים.
"אז בא לי שמישהו מכם יבוא לרקוד איתי על הבמה בפארק הירקון" כתבה קירל בסטורי שלה והוסיפה, "איך זה עובד? תעלו לטיקטוק סרטון שלכם רוקדים את אתגר הריקוד של BADABING, ומי שיקבל הכי הרבה לייקים יעלה איתי לרקוד על הבמה".
"כולם יכולים להשתתף, מחכה כבר לראות את הריקודים שלכם". סיימה קירל את הסטורי ושלחה את המוני מעריציה להתאמן על הריקוד, אותו פרסמה בסטורי נוסף באינסטגרם.

רק לאחרונה עלה שמה של קירל לכותרות, לאחר שהתברר כי מישהו עושה שימוש בשמה ללא ידיעתה. במהלך השבועות האחרונים התקבלה תלונה במוקד 105 (להב) של המטה להגנה על ילדים ברשת, על גבר , אשר פנה לקטינה בת 11 והציעה לה למכור מוצרים של הזמרת המפורסמת, אליה אין לו שום קשר או היכרות בין השניים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיווק
    עליזה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יכולים להבין שזו אסטרטגיה לגרום לשיר שלה לצבור פופולריות לפני שהוא יוצא לאור. כאילו היא תצליח להביא לבמה את כל מי שקיבל הרבה לייקים. בכל מקרה, השיר החדש נשמע בינוני, נראה שהיא לא למדה כלום ותמשיך להוציא את אותם שירים אנגליים חסרי נשמה ומשעממים.
    סגור
  • 1.
    אין לי טיקטוק אבל שרופה על נועיייי המלכה שלי?? (ל"ת)
    גיטי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור