תרבות ופנאי

מלכת היופי לשעבר בחשיפה מטלטלת: "רעלת, סכנת חיים וטיפול נמרץ"

בפוסט מרגש באינסטגרם, שביט ויזל חושפת כי לפני חודשיים היא הביאה לעולם בן. בנוסף, הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר מציינת כי ההחלטה להמתין עם שיתוף הבשורה המשמחת נובעת מהעובדה כי היא והרך הנולד עברו סיבוכים רפואיים רבים. שביט ויזל: "בדרך נס ועם הרבה מזל, שנינו פה בריאים ושלמים בבית"

מערכת ice | 
שביט ויזל (צילום אינסטגרם @shavitwiesel)
לאחר שבחודש יוני האחרון נחשף כי הדוגמנית שביט ויזל ובעלה אוהד בן נון מצפים לילד, היום (חמישי) פרסמה מלכת היופי של ישראל לשנת 2010 בחשבון האינסטגרם שלה כי לפני חודשיים היא ילדה בן.
בפוסט שהעלתה, כתבה הדוגמנית כי עד לאותו רגע מרגש, היא והתינוק המתוק התמודדו עם סיבוכים רפואיים אשר הובילו אותה להחלטה כי יש לחכות עם אותה בשורה משמחת. 
בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה שביט ויזל: "ברוך השם בשעה טובה ילדתי בן ושנינו בריאים והכל בסדר.
נעלמתי מפה לתקופה כי הייתי צריכה להחלים. הריון שהסתיים לפני הזמן המיועד, רעלת, סכנת חיים, לחץ דם גבוה, בדיקות, ניתוח קיסרי בהפתעה, טיפול נמרץ, אשפוז, פגייה ועוד כל מיני דברים טובים כיאה לי. למה לעבור הריון רגיל אם אפשר שלא, ועוד בארץ זרה?".
כזכור, ויזל ובן זוגה אוהד בן נון החליטו לעבור לגור בקפריסין בתחילת השנה יחד עם בתם הבכורה, מיכאלה בת השנתיים. בהמשך הפוסט, ציינה ויזל: "בדרך נס ועם הרבה מזל, שנינו פה בריאים ושלמים בבית.
לא ככה רציתי להודיע לכם שיש לנו בן, אבל ככה הוא רצה להגיע והעיקר הסוף הטוב. תקופה מאתגרת, מיוחדת ומחזקת שעוד קשה לי לסכם. תודה לקב"ה על השמירה והחיים, תודה לבעלי היקר האחד והיחיד, למשפחות שלנו, לחברים ולחברות שעוטפים אותנו ולכולכם, על ההתעניינות האמיתית בתקופה האחרונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה