תרבות ופנאי

אייל גולן חושף: "כל מה שצריך לפני הופעה"

אייל גולן רגיל לרגש את הקהל על הבמות ברחבי הארץ. לאחרונה נראה כי הוא עצמו מתרגש יותר מהקהל, כאשר הוא מפתיע את הקהל ומעלה את אחד מילדיו לבמה לשיר איתו. הוא גם חשף בסטורי שלו תמונה מרגשת וכתב "כל מה שצריך לפני הופעה"
מערכת ice | 
אייל גולן הופעה (צילום פלאש 90/ משה שי)
אייל גולן נחשב לאחד הזמרים המצליחים בתולדות ישראל ואף זכה פעמיים בתואר "זמר העשור". הוא מרגש את הקהל על הבמות ברחבי הארץ מאז שנות ה-90 והוא מוביל קהל עצום של מעריצים ועוקבים.
לא מעט שערוריות היו לאורך הקריירה של גולן וחלקן אף יצרו סערה במדינה שלא נרגעה עד היום. גולן מקפיד לשתף את עוקביו ברגעים המשפחתיים המרגשים שלו עם ילדיו ונראה שלאחרונה יש הרבה כאלו.
כזכור, גולן העלה את בתו אלין לבמה בבלומפילד מול 55,000 איש בקהל ולפני מספר ימים גם בנו ליאם גולן זכה לאותו כבוד נוצץ ויוקרתי, כאשר עלה לבמה בקיסריה. 

מתוך האינסטגרם של אייל גולן
ליאם גולן חבר לאביו על הבמה לביצוע מיוחד של השיר ״נגעת לי בלב״ ובנוסף, ליאם הופיע לראשונה בקיסריה גם עם שיריו, לקראת יציאת אלבום בכורה.
לפני ההופעה שלו אתמול (שלישי) פרסם גולן תמונה בסטורי שלו בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, בוא הוא בחדר ההלבשה ברגע מיוחד עם בתו מיאל גולן ולצד התמונה, כתב גולן: "כל מה שצריך לפני הופעה. אבא שרוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה