תרבות ופנאי

אגם בוחבוט השיקה סדרה - וחשפה את הבעיה בתעשיית המוזיקה

אגם בוחבוט מוציאה מיני אלבום חדש ומשתפת את העוקבים שלה בתהליך יצירת האלבום. היא העלתה בינתיים 2 פרקים בסדרת רשת מיוחדת שיצרה עבור המעריצים אבל אנחנו הבחנו במשהו אחד ומאוד בולט שם. האם גם אתם שמתם לב לזה?
אפרת קרסנר |  1
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
אגם בוחבוט בת ה-20 היא זמרת צעירה שהספיקה להוציא לא מעט להיטים לתחנות הרדיו, לככב בתוכנית ריאליטי מוזיקלית ולכבוש את הקהל בהופעות שלה.
בין הלהיטים אהובים של בוחבוט ניתן למצוא את "דובשנייה" עם שחר סאול ונורוז, וכמובן את "נאדי באדי" שהוציאה עם שחר טבוך, ואיך לא "אצל הדודה והדוד" שהיא חידשה יחד עם נועה קירל.
הפעם היא מעוניינת להכניס את העוקבים אל עולם היצירה שלה באולפן ההקלטות לקראת השקת המיני אלבום שלה "איפי ללב שבור". שם אנחנו מגלים מי שולט על העניינים באמת. שלא תטעו, לאגם בוחבוט יש SAY משמעותי בתהליך היצירה שלה אבל מי שמנהל אותה בכל תהליכי הכתיבה, היצירה, העיבוד וההופעה הם מנהלים, סוכנים, יחצנים ומשווקים גברים.
 
@agambuhbutofficial ״לא סובלת אותך״ | פרק 1💔 #איפיללבשבור @אביב פרץ @drormizr @מירי קולמנוביץ׳ ♬ צליל מקורי - Agam Buhbut

אין שום דבר רע בכך, כן? אבל כשמסתכלים מהצד על תעשיית המוזיקה ורואים את האחווה והפרגון ההדדי שיש בין הזמרים לעומת העימותים שיש בין הזמרות, אפשר להבין שנשים עדיין לא הצליחו להגיע לאותה רמת פופולריות והצלחה כמו גברים.
בזמן שחנן בן ארי מפרגן לנתן גושן והאחד מארח את השני בהופעותיו, אפשר לראות עוד ועוד אייטמים על החתול השחור שעבר בין נועה קירל לאנה זק. אפילו החברות שהייתה בעבר בין נועה קירל לאגם בוחבוט אינה קיימת יותר, והשתיים הפסיקו להיות בקשר ככל שהזמן עבר. 
כשאגם נכנסת לאולפן ההקלטות היא פוגשת מלחין, מעבד ומנהל סושיאל שכולם טובים ומצליחים בעבודתם ומקצועיים מאוד, אין ספק בכך בכלל. ועדיין לנשים יש דרך ארוכה לעשות אם הן רוצות להגיע לאותן עמדות מפתח. וזה לא שאין נשים מוכשרות, יש ויש - אבל הן עדיין לא מוצאות את דרכן במקומות האלה. 
לא פשוט להיות אישה צעירה בעולם של גברים, ואגם בוחבוט יודעת לעשות זאת היטב. עד לא מזמן הייתה בסכסוך משפטי עם משה פרץ, והצליחה להגיע איתו לפשרה. היא יודעת לעמוד על שלה ועושה בחירות מוצלחות בקריירה המוזיקלית שלה, והלוואי ובעוד כמה שנים היא תהיה חלק מחבורה של זמרות שיככבו במצעדי המוזיקה, בדיוק כמו זמרים גברים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן יש
    בחור טוב 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמה פלגיאט!!!
    סגור