תרבות ופנאי

מודחת האח הגדול נפרדת בכאב: "יודעת שחלק לא התחברו אלי"

אורית טנג'י, אשר הפכה למודחת החמישית מבית האח הגדול, פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה לאחר עזיבתה ובו הודתה על החוויה שבה זכתה בעת השתתפות בריאליטי לצד ביתה לירון, וכתבה: "גאה בעצמי"
מערכת ice |  1
אורית טנגי מודחת מהאח הגדול (צילום יחצ רשת 13)
הדיירת אורית טנג'י (אשר שמה עלה לאחרונה בכותרות) הודחה שלשום מבית "האח הגדול", ובכך הפכה למודחת החמישית של העונה, זמן די קצר לאחר שבתה לירון הודחה גם כן, והסרטון בו היא מחליקה התפוצץ ברשתות. כעת, טנג'י מפרסמת פוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלה. "איך אסכם את החוויה שלי? זאת הפעם הראשונה שעשיתי משהו באמת למען עצמי".
"אני יודעת שחלק התחברו אלי, ואני יודעת שחלק לא יודעים איך לאכול אותי – וזה בסדר", כתבה טנג'י. "אני רגילה לזה גם מהחיים עצמם, אני גם יודעת שכל מי שמכיר אותי באמת – אוהב אותי. למדתי לקבל את עצמי ולאהוב את זה ככה בדיוק, ולשחרר אנשים שנותנים יל הרגשה שאני לא מספיק בשבילם". עוד ציינה טנג'י כי היא לא התכוונה לפגוע באף אדם.
"גאה בעצמי על שנכנסתי לבית עם הבת שלי. זה אולי לא נראה ככה אבל היו לי חששות. לירון, אין ספק שהזמן בבית קירב אותנו". לסיכום כתבה כי היא שמחה שהצליחה להכיר אנשים חדשים שהכירה, שסביר להניח כי לא הייתה זוכה לפגוש ב"חיים האמיתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חלק כולם לא התחברו
    אבי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפה הייתה שעה קודם שתצאי
    סגור