תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול מזועזעת: "איחלו לי להיאנס, להישרף ולהיחטף"

ברקע הפעולה של צה"ל ברפיח בה נהרגו חפים מפשע, יובל לוי כתבה כי היא מזועזעת ממי שתומך בהרג אזרחים - גם בצעד העזתי. בעקבות הפרסום היא קיבלה תגובות נאצה רבות, וכתבה: "אתם לא יכולים להתנגד לטענות העולם שישראל עושה ג׳נוסייד וגם להגיד בריש גלי שאין חפים מפשע בעזה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
אתמול (שני), יוצאת האח הגדול יובל לוי הגיבה לפעולה של צה"ל ברפיח בה נהרגו אזרחים בעקבות חיסול בכירים, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "מי שחושב שמה שקרה ברפיח הוא לג'יט, אני אשאל אתכם שאלה – ה-7 באוקטובר מוצדק בעיניכם?! שום מוות של חפים מפשע לא לג'יט תחת שום הצדקה". היום (שלישי), היא משתפת בכאב בתחושותיה בעקבות אותו פרסום – לאור האיומים הרבים שהיא מקבלת על חייה.
"אתם לא יכולים להתנגד לטענות העולם שישראל עושה ג׳נוסייד וגם להגיד בריש גלי שאין חפים מפשע בעזה לכן זה בסדר שכולם ימותו", כתבה לוי אתמול, מה שהוביל לתגובות חריפות כנגדה, בעיקר ברשתות החברתיות. כעת הכוכבת כותבת: "יש לי אלפי בקשות חדשות למעקב ואני יודעת שהרוב מהם רוצים להיכנס לכאן ולהחריב ולהשפיל ולזרוע הרס בי ובמרחב שלי".
לוי כתבה כי היא סובלת מאיומים על חייה ("איחלו לי להיאנס, להישרף חייה ולהיחטף על ידי חמאס"), וציינה כי הדבר שהעציב אותה הוא העובדה שאלו שאיחלו הל את זה "מזועזעים מהיחס של חמאס לחטופות שלנו בשבי וזועקים על זכויות נשים". לסיכום הסבירה כי היא אינה אויבת של אף אחת, אלא פשוט חושבת אחרת.
נזכיר כי בשבוע שעבר (שישי), בית הדין לצדק בהאג הורה לישראל לעצור את הפעולה ברפיח בשל חשש מנזק בלתי הפיך, ולאחר שנטען כי המצב בעיר הוא "קטסטרופלי". עם זאת, ישראל עדיין אינה חייבת לציית להחלטה והדבר כרוך בהחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה