תרבות ופנאי

דורין אטיאס בווידוי מפתיע: "צופה בפטריוטים - תוכנית מסקרנת מאוד"

בפודקאסט בהנחייתה המכונה "אש!", דורין אטיאס אירחה את רותי ברודו והשתיים שוחחו על הצלחתו של ערוץ 14 בגזרת הרייטינג. בהמשך, הודתה אטיאס כי היא צופה בתוכנית 'הפטריוטים': "זו תוכנית מסקרנת מאוד. זה מסקרן אותי לראות מה מניע את היצורים האלה. באמת, זה חקר אנתרופולוגי"

מערכת ice |  4
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
בפודקאסט "אש!" בהנחיית דורין אטיאס, אירחה מבקרת האופנה והסטייליסטית המפורסמת את השפית רותי ברודו אשר מנחה את תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" יחד עם ישראל אהרוני, אייל שני וחיים כהן. 
בפודקאסט המדובר, ציינה ברודו בפני אטיאס ובפני המאזינים כי נושא הרייטינג של תוכנית הבישול האהובה המשודרת בקשת 12, מעסיקה אותה מאוד. "אני מקבלת את הסיפור של הרייטינג של מאסטר שף, זה היה כמעט 20%. אתה מסתכל על הבא בתור וזה ערוץ 14 עם התוכנית 'הפטריוטים'"
לאחר שברודו נשאלה האם היא צפתה בתוכנית הדגל של ערוץ 14 בהנחיית ינון מגל וענתה בסירוב, הודתה דורין אטיאס כי היא דווקא צופה בתוכנית 'הפטריוטים'. "אני רואה, זה מסקרן. זו תוכנית מסקרנת מאוד. זה מסקרן אותי לראות מה מניע את היצורים האלה. באמת, זה חקר אנתרופולוגי. זה כמו שאני אוהבת לראות האח הגדול. אני לפעמים רואה את זה על מיוט". 
בעקבות דבריה של דורין אטיאס בפודקסט "אש!", ינון מגל מיהר להגיב בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וציטט בלגלוג את מבקרת האופנה והסטייליסטית המפורסמת: "חקר אנתרופולוגי: "מה מניע את היצורים האלה". 
 
כזכור, דורין אטיאס תקפה בתחילת החודש את השרה אורית סטוריק לאחר שזו הביעה את דעתה על שלב המשא ומתן שהתקיים עם חמאס במסגרת עסקת החטופים. "מאות אלפים יצאו להילחם וממשלה שזורקת הכול לפח בשביל להחזיר 22 או 33 חטופים- אין לה זכות קיום. העסקה - איומה ונוראה".
בעקבות כך, מיהרה אטיאס להגיב לדברים אלו ברשת החברתית "אינסטגרם": "על כל הסטרוקים והסטרוקיות חתום נתניהו. הוא ורק הוא הורס לנו את החיים וממלא אותם ברפש ורקבון שטני. שמרו נפשותיכם פן תתבלבלו. כי יש אמת אחת, השבת החטופים בכל מחיר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם דורין איטיאס היא יצור בפני עצמה
    יצורה 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגמל לא רואה אץ הדבשת שלו.
    סגור
  • 3.
    בבקשה במסגרת כל מחיר תציע עצמה לחמאס במקום אחת החטופות. (ל"ת)
    לא מבין 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14 מעניין ומפייס. היא לא. (ל"ת)
    מסביר פנים 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    עוד פח אשפה שנזרקה מהברנז'ה ! (ל"ת)
    אסף 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור