תרבות ופנאי

שר פיטנס בהחלטה דרמטית: "הפוסט טראומה התפרצה, חייבת לחשב מסלול"

מאמנת הכושר שיתפה כי לאחר אירועי ה-7 באוקטובר התפרצו אצלה תסמיני פוסט טראומה (פעם נוספת), וזו הסיבה כי החליטה לסיים את תפקידה ברשת מכוני הכושר לנשים שהקימה. כמו כן, כתבה כי היא מעדיפה להקדיש את זמנה לטיפול במשפחתה והודתה על התמיכה בה לאורך כל הדרך
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
שיר סנדה, אחת ממאמנות הכושר המוכרות בישראל, נודעה בעיקר בזכות רשת חדרי הכושר לנשים בלבד שהקימה שזכתה להצלחה רבה. ברגע השיא היא חוותה משבר רפואי לאחר לידת בנה השני כאשר נדבקה בחיידק אלים שהשבית אותה לגמרי, אך בהמשך היא חזרה לעבוד. בפוסט שהעלתה היום (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה בהחלטה דרמטית במיוחד שבחרה לעשות ברקע התמודדותה עם פוסט טראומה.
"השנים האחרונות לא היו פשוטות עבורי, היו מלאות בהרבה תלאות ומלחמות. מאז השביעי באוקטובר הפוסט טראומה שלי התפרצה שוב והבנתי שאני חייבת לעצור ולחשב מסלול מחדש", כתבה סנדה. עוד הסבירה כי בעקבות אותו משבר רפואי היא לא זכתה לראות את בנה התינוק, אך כעת היא מרגישה כי היא הגיעה העת לתקן את המצב.
 
 
מתוך כך היא הודעה: "בוחרת לסיים את תפקידי בחברת שר פיטנס כדי לטפל בעצמי ובבת שלי. כמובן שהסניפים ממשיכים לתפקד כרגיל תחת הנהלת גוד פארם האלופים והמדהימים!". היא הודתה לכולם על האהבה שקיבלה לאורך כל הדרך, וציינה: "כל סוף הוא התחלה חדשה".
נזכיר כי אזרחים רבים בישראל חוו תסמיני פוסט טראומה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, בהם ילדים רבים בעוטף אשר חלקם נאלצו לחוות מראות קשים במיוחד.  מי שהתייחס לכך הוא המגיש אברי גלעד, אשר התייחס לנקודה כואבת זו וקרא למדינת ישראל לטפל במצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה