תרבות ופנאי

נטע ברזילי ודרמת "רוקדים עם כוכבים": "אני על הקצה, אשבור משהו"

נטע ברזילי שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על הקשיים שעמם היא מתמודדת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". נטע ברזילי: "מי שעוד יודע, אל תספרו לי. אני על הקצה, אני אשבור משהו"
מערכת ice |  1
נטע ברזילי (צילום ערן לוי)
הזמרת המצליחה נטע ברזילי מקפידה לעדכן את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על כל פרט ופרט בחייה המקצועיים והאישיים. ברזילי, אשר משתתפת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", שיתפה את עוקביה ברשת החברתית על הקשיים שעמם היא מתמודדת במהלך שלב האימונים. 
"היום הייתי בחזרות. וראיתי שדניאל גל יודעת לעשות שפגט וכמובן מאיה קיי, נראה לי אובייסלי נוי אשרם יודעת לעשות שפגאט. אבי אברומי יודע לעשות באופן מפתיע ואני עדיין לא. אם אני אגיד לכם שזה לא מכעיס אותי, אז אני אשקר לכם ואני לא רוצה לשקר לכם. זהו כואב לי". 


(צילום: nettabarzi@)
לצד דברים אלו שחשפה ברזילי בפני עוקביה, כתבה נטע בחצי הומור: "מי שעוד יודע, אל תספרו לי. אני על הקצה, אני אשבור משהו". כזכור, לפני מספר ימים שיתפה ברזילי את עוקביה על עצבות שפוקדת אותה לאחרונה.
לצד סרטון שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם", בו היא בוכה ומתפרקת מול המצלמה, כתבה ברזילי: "בכיתי קצת היום בגלל שחיקה כללית ומקלות בגלגלים, משבר תקווה וחוסר סנכרון עם העולם". ברזילי התייחסה בדבריה לחברתה שיראל חן, שנכחה לצידה בסרטון והרבתה לנחם אותה בעוד הזמרת מוחה את דמעותיה. "מזל שיש אנרגיה כמו של שיראל בחיי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסימה נטע ברזילי הכי אמיתית
    זוהרי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימה נטע ברזילי, הכי אמיתית
    סגור