תרבות ופנאי

צביקה הדר מופתע בענק: "יש דברים שנשארים חקוקים בראש"

כוכב ההצגה "חתונה מאוחרת" הופתע בחגיגות יום הולדת על הבמה יחד עם הקהל לאחר ההופעה. במעמד חגיגי זה, הודיע על החלטתו להצטרף לצוות חברי אגודת הידידים של התיאטרון וסיפר בהתרגשות: "את מספרי הטלפון של ילדיי אני לא זוכר, אבל את מספר הטלפון של בית הוריי כאן לא אוכל לשכוח"
מערכת ice | 
צביקה הדר (צילום יחצ,דיאגו מיטלברג)
בתיאטרון באר שבע עולה לאחרונה ההצגה "חתונה מאוחרת" על פי סרטו של דובר קוסאשווילי. ביום שני האחרון, שחקני ויוצרי ההצגה נהנו מערב מרגש מהול בעצב ושמחה. כוכב ההצגה צביקה הדר, שחקן ותיק ועמוס, חגג יום הולדת בהפתעה עם צוות ההצגה. יחד, הפעילו ושלהבו את הקהל לשירת "היום יום הולדת".
צביקה הדר הנרגש הודיע למנכ"ל התיאטרון שמוליק יפרח וליו"ר אגודת הידידים עליזה מנור על החלטתו להצטרף לחברי אגודת הידידים של התיאטרון. עוד סיפר צביקה כי במהלך ההצגה כשהוא עושה עצמו מחייג בטלפון ישן עם אסימונים, הוא שב ונזכר במספר הטלפון של הוריו בבאר שבע. 

מפתיעים את צביקה הדר (צילום: דיאגו מיטלברג)
"את מספרי הטלפון של ילדיי אני לא זוכר", אמר צביקה, "אבל יש דברים מבאר שבע שנשארים חקוקים בראש, כמו מספר הטלפון של בית הורי כאן". ההצגה עוסקת במשפחה ממוצא גאורגי, ואת אותו הערב הדר ביקש להקדיש לשני גיבורים בני העדה, תושבי באר שבע. שנפלו במהלך ה-7 באוקטובר.
יואב מהרבני, מנהל הייצור המיתולוגי של התיאטרון, ציין במעמד זה את פרישתו לגמלאות במלאת לו 46 שנות עבודה מאחורי הקלעים.

יואב מהרבני מקבל תעודת הוקרה (צילום: דיאגו מיטלברג)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה