תרבות ופנאי

נועה קירל מעתיקה משאקירה? זו התמונה שגרמה לסערה

עטיפת השיר החדש של הזמרת, דומה באופן מחשיד לעטיפת אלבומה האייקוני של כוכבת הפופ הבינלאומית, שאקירה בשם "Las Mujeres Ya No Lloran" מחודש מרץ האחרון. ומה מסרו מקורביה? 
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אמש פרסמה נועה קירל את עטיפת הסינגל החדש "בנות כמוני לא בוכות" בביצועה שאמור לצאת לאור כבר ביום רביעי הקרוב, אבל הוא דומה באופן מחשיד לעטיפת אלבומה האייקוני של כוכבת הפופ הבינלאומית, שאקירה בשם "Las Mujeres Ya No Lloran" מחודש מרץ האחרון.
הדמעה והזווית של הפנים דומות למדי בשתי העטיפות. אלא, שגורמים בסביבתה של הכוכבת הישראלית הסבירו בקצרה ל-mako: "הדמעה של נועה מרשימה יותר", אולי היא בתחרות עם שאקירה ולא ידענו?

תאריך יציאת השיר החדש הוא גם תאריך יום הולדתה של כוכבת הפופ הכי גדולה שצמחה כאן ב-20 השנים האחרונות. מדובר עבורה, חוץ מהביצוע המיוחד ל"תקווה", לשיר הראשון שלה מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל'.
 
רק בשבוע שעבר, קירל, אשר רגילה לקטוף לא מעט הישגים בקריירת המוסיקה שלה, שיתפה את העוקבים ברשת החברתית "טיקטוק" על התחושות: "זה ממש מרגש אותי. קוראים לו 'בנות כמוני לא בוכות', אחרי הרבה זמן שלא הוצאתי שיר. אז בא לי שתשמעו חתיכה ממנו יאללה". בסרטון המדובר, חשפה קירל סאונד בודד מתוך השיר המלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה