תרבות ופנאי

ירון לונדון מותקף ע"י הכוכבות: "פודקאסט מביך, תתבייש בעצמך"

לאחר שאיש התקשורת אמר על משתתפות התוכנית "הפליליסטיות" כי הן "מדביקות נקניקיות מקדימה", חלק מהכוכבות החליטו להגיב על הטענות הקשות. שני אילוז כתבה: "אם תרד ממגדל השן המתנשא שבו אתה חושב שאתה נמצא, נדמה לי שתתבייש בעצמך"
מערכת ice |  3
ירון לונדון (צילום מסך)
איש התקשורת ירון לונדון הביע לאחרונה את דעתו בנוגע למשתתפות התוכנית "הפליליסטיות" בפודקאסט שלו "אבא תרחם", כאשר בחר להתמקד במפתיע דווקא בנראות השפתיים שלהן: "״למה הן מדביקות נקניקיות מקדימה?", כתב לונדון והוסיף: "כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שמלות עם חצאיות עפרון, חולצה לבנה וכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהם הדביקו זוג נקניקיות פרנקפורטר". כוכבת התוכנית שני אילוז בחרה לא לשתוק, והגיבה לו: "האמירה שלך מקוממת, גופה של האישה הוא ברשותה".
עוד כתבה אילוז: "כל אחת מעורכות הדין היא צבע, וגוון היא העולם ומלואו ואני בגאה בכל אחת מהן, על הדרך המקצועית והלויאליות, ומקווה בשבילך שלא תצטרך את שירותינו. הייתי שמחה אילו היית מדבר על ההשכלה שלנו, ההישגים המקצועיים שלנו". לסיכום הוסיפה: "אם תרד ממגדל השן המתנשא שבו אתה חושב שאתה נמצא, נדמה לי שתתבייש בעצמך".
גם עורכת הדין שילה דורפמן התייחסה לכך בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "בעל כרחי הקשבתי לפודקאסט המביך של ירון לונדון. כל כך הרבה מלל טפשי ובעיקר וולגרי הושמע שם". דורפמן הודתה כי ההלם שלה הגיעה ממקום שונה, ולאו דווקא בגלל מה שאמר על "שפתי הנקניקייה והעכוזים המלאים" שלהן. הכוכבת הסבירה כי העובדה שבתו, דניאלה לונדון, "מצחקקת אחר כל אמרה שוביניסטית שפולט אביה". עוד היא הוסיפה: "נמשיך להרוויח בגדול, לחיות טוב ולגדל את בנינו ובנותינו לסובלנות, לאי שיפוטיות, על מנת שחס וחלילה לא יגדלו להיות גברים הכופים עצמם על נשים זרות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ירון מה שאמרת מדויק ונכון להפליא.עורכות דין
    מיקי123 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלובות שיש להן העיה עם הבעת דעה .אילוז לקחה את זה רחוק מדי כשטענה שמה שאמרת זו הטרדה מינית .טוב שהיא לא נבחרה לעיריית טבריה .היא לא חכמה והלי יכולת
    סגור
  • 2.
    מה הוא אמר שלא נכון השפתיים השפתיים (ל"ת)
    אסתי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הזיקנה.
    רמי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה צעיר אתה חושב כמו סוטה אבל שוקל מילים ,וכשאתה זקן אז הבורג משוחרר ואז המילים יוצאות בלי שליטה . בושה לו ולמי שמגיבה לו .מיותר ומביש.
    סגור